• bubbly87

Unga mammor i Norrköping ??

Finns det några unga mammor i Norrköpingområdet som vill skapa lite nya kontakter och hitta på något med mig och lillgrabben?

• Svar på tråden Unga mammor i Norrköping ??
  • victoriag

Tjohej jag bor i Norrköping, hur gammal är du och din grabb? ;D

• Spenninge

Hej! Har en bonus dotter på fyra år varannan vecka, samt är gravid. Bor i Norrköping, nyinflyttad och söker även nya kontakter :)

• bubbly87
    victoriag skrev 2010-10-22 20:37:44 följande:
    Tjohej jag bor i Norrköping, hur gammal är du och din grabb? ;D
    Hejsan:)

Vad kul med lite svar, det verkar allmänt svårt att hitta någon som bor i norrköping på fl. Jag är 23 år och lillkillen är fem år:) sen har vi en liten till som beräknas komma i juli:)

Du själv d¨?
  • bubbly87
    Spenninge skrev 2010-11-11 21:09:47 följande:
    Hej! Har en bonus dotter på fyra år varannan vecka, samt är gravid. Bor i Norrköping, nyinflyttad och söker även nya kontakter :)
    Hejsan! Vad mysigt med en litn bonusdotter:)

Jag och sonens pappa är separerade så han bor även os oss varannan vecka just nu, sen har vi emd en liten till som är beräknad i juli) när är du beräknad?
  • Stadslantis

Hej! Jag bor i Kimstad strax utanför Norrköping (har bott i Norrköping innan). Jag är 23 år och har en son som fyller 4 i februari! =) Söker också lite nya bekantskaper, känner inte så många i min ålder som har barn.. =/

• bubbly87

Hej där =)

Visst är det svårt att hitta folk i samma ålder med barn. Visst det finns ju v'änner runt omkring, men man har inte rikigt samma syn på vardagen som man har när ma har en liten =)

Vad mysigt, då bir det snart fyraårskalas;)

• badplats

jag har en dotter som fyller 1 imorn :D bor i centrala norrköping

• AmandaaElisabeth

JAg är nyinflyttad till Norrköping, är 19 år och har en dotter på 1½ år varannan vecka :)
    Söker själv nya kontakter. :)

• bubbly87

Hejsan på er. Vad kul att det är några sm svarar:)

Vi borde fixa en träff alla oss unga mammor någon dag, någon som är på?

• badplats

Jag är på :) Enklast är efter jul o nyår har varit ! 

Svar på tråden Unga mammor i Norrköping ??