Haha, ja.. Floder! Svenska mästarna slog vårt juniorlag med 8-2... Hade inte förväntat mig 3 p borta mot HV71 heller med den truppen AIK har just nu.. 9 ordinarie spelare borta.. Ändå tog vi poäng av Modo! Hur skulle det gå för Luleå med 9 spelare borta tror du? Inklusive att vi har elitseriens BÄSTA målvakt borta...
För att svara på ditt andra inlägg :
Så här är det, under hela fotboll säsongen så jagar ov folk med batong, supporterpolisen kör in i folkmassor med sina piketbussar, slår oskyldiga, rider in i folk och brukar övervåld, något som du inte ens sett eller kommer att uppleva, så att det blir slagsmål mot ov/polis är inte förvånande och det är bara frågan om när och inte om det kommer att hända igen! Och om du fortfarande tycker det är löjligt så borde du sluta se i blindo och uppleva hur det är att vara AIKare! Du pratar som alla andra som tycker att man borde ge tillbaka med samma medel, men inser inte att det är tjejer och oskyldiga som råkar illa ut! Jag har sett när 15 åriga tjejer fått så mycket stryk av polis och ov att dem knappt kunnat stå efteråt, för att sedan inte få hjälp av sina vänner, är det rätt tycker du???
Både ja och nej, men kom inte och tro att huliganerna är oinsatta! Det är bara pinsamt, för dig!
Du som drog in mig, svarade rätt å slätt på ditt påhopp! Helt ärligt, har du förväntat dig ett svar på den frågan?
Nej, eftersom båda lagen har mer fans än vissa städer i Sverige, så är även den skara som är kapabla till vad som helst 60% högre än på andra ställen!
Men inte våga se live? Varför skulle man inte våga se dem matcherna på plats för?