Inlägg från: benel |Visa alla inlägg
  • benel

Elitserien 2010 / 2011 !

Hehe, nu var det tyst här på tråden efter AIK blivit tvålade av HV .. Stackarna, ni ligger säkert hemma och gråter ... eller justja ... säkert ute och slåss .. SUCKERS.

• benel

Jag förstår hur du menar ... men någonstans finns en anledning till att polis och ov behöver använda sig av de medel dem gör idag ? Och det är väl antagligen inte för att alla supportrar sköter sig ?
    Givetvis förstår jag att det finns kriminella osv bland alla fans, ju fler fans detsto fler kriminella.
    Men oavsett om det handlar om fotboll, ishockey, innebandy eller basket  osv så är det en sport .. ett underhåll för oss ... oss som inte spelar ... varför ska man då slåss och förstöra ?

• benel

Jag sitter bara och skrattar åt ditt inlägg Färna ... Den om händelsen 22/12.

"riktigt styrke besked från AIk:s katagori c" - Fyfan vad LÖJLIGA NI ÄR ...
    HAHAH, ja vad ska mans äga, det finns alla slags människor och AIK:are verkar vara genomgående 12 år uppe i skallen som tror det är jävligt coolt att slåss, vandaliser etc ... VÄX upp grabbar.

• benel

Och nog fan small det senaste matchen .. flera gånger om bakom eran Målvakt om inte annat !

• benel

Haha, Vuxna män? Jojajjamen .. skrattar ännu mer, ni må vara män och vuxna men inte fan beter ni er som det.
    Vad mer ska man göra ? Ni verkar inte ha mer folkvett än 12 åringar som inte fått lära sig folkvett .. ??
    Nåja, skit samma ... NI får la slåss, vandalisera och misshandla hur mycket ni vill ... Tycker ni kan fortsätta me det och se till att AIK går i kk ..
    Men det ska bli så skönt att se er åka ner i Allsvenska !

Sen spelar det väl ingen roll vems målvakt som stod? ni förlorade väl oavsett? Eller?

• benel

Du kan väl ta och räkna upp antalet gånger det hänt jämfört med vad ni pysslar med i erat rått gäng innan du öppnar käften va?

Sen kan du väl fundera på skilnaden med en matchtröja och en människa som bli misshandlad .. om du har såpass mycket folkvett så du förstår skillnaden.

• benel

Förstår att du är glad över en vinst för erat sopgäng, riktigt bra gjort. Menf aktiskt imponerad över vinsten mot HV, det var rätt otippat måste jag säga .. Oavsett ligger ni tyvärr SIST i ES ! Hahha.

• benel

Absolut inte avhängda !
    HAtet mot AIK, där har du fel, AIK som lag har jag inget emot .. Bilket lag som helst får enligt min åsikt spela i ES om dom tar sig dit. Det är AIK:s supportrar som är problemet.¨

Håller med, det går trögt, Vinst mot jumbon Timrå men det var på håret, det är riktigt dåligt.

• benel

egentligen spelar det ingen roll om det är AIK elelr DIF som åker ner.. Era derbyn ska avra hockeyfester men tyvärr har det itne blivit så.. förutom sista gången då det var en fest.

Jepp, intressant match ikväll ... AIK har ju spelat rätt bra på slutet nu, luleå har sett trötta ut.
    1-1 inför tredje, sitter tyvärr på jobbet så det är swehockey som gäller.

• benel

Håller med dig ang det, vilket är synd .. Sport ska vara en underhållning (enligt mig) därför anser jag att det börde vara folkfest när det är derby. Du verkar dock itne hålla med om att sport är en underhållning som ska vara endast underhållning .. givetvis ska man vara supporter för det lag man vill ... Men, om du helt ärligt svarar om du tycker det som hänt kring ex AIK-DIF i år är "rätt" sätt för supportrarna (från båda lagen) att bete sig ?

Haha, ja fy fan ! 3dje raka för er va?=) Nej, vinner ni över HV och luleå som är i toppen, då tkr jag ni kan få glänsa!

• benel

Hehe, "På tisdag ser vi vem som är bäst i stan"
    Ja, tydligen var det Djurgården då..  ovanstående är dina ord färna :)

Grattis i efterskott på 120 årsdagen.

• benel

Men förbannat .. Se nu till att divorna i Hv71 får känna en bitter smak efter denna säsong .. skicka ut dem redan i kvartsfinal!
    Grattis till 1-0 i matcher !

Imorgon hoppas vi på Luleå mot  DIF .. känns som att det borde gå vägen för oss .. 4-2 i matcher ?

• benel

2-0 nu .. Riktigt imponerad ! Hv känner nog en förjävla press nu som ni kan dra nytta av .. Det skulle vara det bästa som hänt inom hockeyn om HV åkte ut redan i kvartsfinal !! Känns som det kokta fläsket är stekt för HV.

Ikväll ska vi också gå till 2-0 i matcher !

• benel

Så jävla härligt med en 3-0 ledning över DIF .. Nu kan inget stoppa oss ... åtminstone inte i kvartsfinalserien !

3-0 till AIK mot hv ... Jag måste säga att det är helt jävla gudomligt underbart ! Slår ni ut HV är ni värd ett SM guld .. kan överlåta Luleås guld till er !

Svar på tråden Elitserien 2010 / 2011 !