Elitserien 2010 / 2011 !
Hehe härligt =)
Har varit uppe och jagat så ahr varit helt avskärmad från sport och socialt liv i ett par dagar, men avkopplande och skönt iallafall ;p
Hehe härligt =)
Har varit uppe och jagat så ahr varit helt avskärmad från sport och socialt liv i ett par dagar, men avkopplande och skönt iallafall ;p
SÅ är det, luleå åkte också på en förnedring .. 3-0 mot förjestad. Är väl i det här laget serien börjar rätta till sig till sitt rätta jag då de "stora"lagen kommer igång .. snart ligger luleå där på 4e-5e plats . Dock inte mer än "rätt" då de störra lagen har budget för att göra i princip vad de vill jämfört med ex Luleå, Timrå, AIK, osv med sämre ekonomi som lirar på hjärta och lite pengar =)
haha, nej hoppat finns alltid :D Se ju än så länge bra ut :)
Jaa, det skulle avrit en 3 poängare för AIk mot SSK .. ni sackade ihop i slutet :/
Ja ikväll smäller det ju AIK-Luleå.
Vi hade ju svårt med er p hemmaplan, och blir itne lättare att möta er på eran hemmaplan, känns dåligt i magen och tippar på en 2-1 vinst för AIK.-
Såå härligt med åteigen noll insläppta ! En stabil 3-0 seger .. Det är skönt att vara en norrländsk björn för tillfället ;P heh
Luleå ångar på som aldrig förr =) Plus att gårdagens match var en riktig höjdare att se, bästa hockeyn på länge =)
AIK borde flyttas ner till allsvenskan FORT ! Jävla parasiter på läktaren som enbart är där för att slåss, som förstör för de AIk fans som är där för att SE på hockey ! inte ett enda år har det sett ut så här ... innan AIK kom upp till ES .. Bort med skiten ! Ni är PINSAMMA:
Ojoj, smäller av på en gång ..märker att du är AIK suporter .. Ner med er i Allsvenska så gör ni svensk hockey en tjänst..
Ja men absolut .. DIF i allsvenskan .. tillsammans med AIK , hade varit en dröm att slippe er stockholms lag i sveriges högsta serie.
Tv supporter? tycker att de e du som ska hålla käft om du inte vet något.
Och antagligen den mest logiska förklaringen till att ni "supportrar" gjorde det ni gjorde .. är väl helt enkelt för det är det enda ni kan .. slåss och snacka skit .. precis som du.
Men en fråga .. oavsett om det är derby .. varför kan varken DIF eller AIK supportrar´sköta sig ... ni gör ju det under alla andra matcher ...
Förresten ... LUULEÅÅÅÅÅÅÅÅ ! längtar till vi får pissa på er igen AIK
ja men dåså, är man där för att se på hockey slåss man inte på läktaren, enkelt .. eller hur? Sen att ni inte gillar ordningsvakterna .. det gör ju allt bara ännu löjligare. >förstår du inte själv hur du låter? det är inte dig jag hackar på .. det är givetvis huliganerna som gör annat än kommer till matchen för att se på den .. Nog måste du medge att Det finns dom som ger blanka fan i matchen .. ?
Sen vet jag inte vad detta med att du kan slänga käft och dra en höger har med detta att göra? MMA? så vadå? Försöker du säga att du också är där och slåss .. ?
Annars vet jag inte varför du drog upp det.
Jo tack, jag vet att ni har en bra mkt fler fans än luleå .. vart du vill komma med det vet jag inte och bryr mig inte heller .. Men att sopa till ordningsvakter etc med slaggor eller överhuvudtaget slåss på läktaren under en match är patetiskt barnsligt .. antar du måste fatta det själv om du inte är en av dem som slåss då ?
Hehhe, absolut.. sporten på svt it is ..
AIK-DIF är ruskigt kul att se på .. på TV !!! Ett jävligt bra drag så man får gåshud .. synd bara att det alltid förstörs av vissa individer på läktaren .
Och vettefan om jag ens hade velat se er spela live ... man vet ju fan aldrig vad ni är kapabla till ... med NI menar jag AIK och DIF fansen