Inlägg från: Färna |Visa alla inlägg
  • Färna

Elitserien 2010 / 2011 !

Nu ska vi inte överdriva gizmo007!:p hade de inte var för AIK så hade det slutat 0-0!;)

• Färna

Nä, det är sant! men hade inte David slarvat i egen zon så hade ju matchen slutat 0-0 trotts Luleås 32 hårda skott!

Men, jag tar absolut inte segern ifrån er! Jag hörde bara två perioder pga träning, och det jag hörde var att AIK inte riktigt hängde med! Så grattis till tre poäng som borde varit ett! Luleå kan gå långt i år... Kom ihåg vart ni läste de först!

• Färna

Torsk å torsk, en pinne mot Svenska mästarna lär jag anse vara helt okej!:) Hoppas att dem två nya kan ge en injektion i truppen!:)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Vi ser hur solen stiger över Råsunda, vi ser hur hovets is är blank å klar, bönderna dom gapar utav fasa, och snutarna dem spejar å dom tar!

Vi ser dem svarta tröjorna i AIK och vet att snar så är det dags igen!

Å vi är AIK, å alltid är vi med er och alltid ska vi se er ta poäng!";)

• Färna

Serien har ju precis börjat!:-P tror vi kan ha dessa lag efter oss när det vankas kvalserie och slutspel ; Brynäs, SSK, Dif, saik och Frölunda ... Varför? Dem har inte startat bättre än AIK men har sluppit hedersamma förluster! Men, det återstår att se!

• Färna
    benel skrev 2010-10-14 13:57:57 följande:
    njaa, Sist lär ni tine sluta, det tror jag inte .. SSK slutar sist, 9-11 platsen slåss nog AIK, brynäs och frölunda om. Men sen kan det ju se heelt anorlunda ut när vi väl är där i slutet !

Seaste nytt? Får erat andra nyförvärv spela idag ?
    Nä, hoppas på det!:) På säker mark just nu men det svänger fort.. Men har svårt att se att SSK och Frölund ska rycka upp sig som dem spelar.. :) Brynäs hoppas jag verkligen att vi kan ha bakom oss, och Dif.. Men då slutar vi på slutspelsplats!;) Håller med, det kan se helt annorlunda ut i vår.. :)

Båda två blev spelklara och ena gjorde 3-3 målet när AIK vann mot MoDo hemma med 4-3!:D

Såg att Luleå hade lekstuga med Brynäs hemma.. Roligt! Luleå spelar verkligen en framåt hockey som inget lag i Sverige gör just nu.. Riktigt roligt att se.. Vore roligt om AIK kunde inspireras av Luleå!;D  
  • Färna

Dags för match igen... Timrå borta! Det blir något att bita i det.....

Kom igen Gnaget!!

• Färna

Så enkelt..... Skönt att vara AIKare idag!

• Färna

Haha jag är inte så mycket för att jaga och sitts still... Men jag kan förstå att det är avkopplande och skönt!:)

Tung förlust mot hv igår!:( hade å andra sidan inte räknat med 3 p men 7-3 är rena utklassningen, snudd på förnedring!:/

Nya tag mot ssk i nästa match.... :)

• Färna

Det har du nog rätt i... :( Men tappa inte hoppet, vem vet vad Luleå lyckas med i år!:)

Svar på tråden Elitserien 2010 / 2011 !