Elitserien 2010 / 2011 !
Nu ska vi inte överdriva gizmo007!:p hade de inte var för AIK så hade det slutat 0-0!;)
Nu ska vi inte överdriva gizmo007!:p hade de inte var för AIK så hade det slutat 0-0!;)
Varit för*
Nä, det är sant! men hade inte David slarvat i egen zon så hade ju matchen slutat 0-0 trotts Luleås 32 hårda skott!
Men, jag tar absolut inte segern ifrån er! Jag hörde bara två perioder pga träning, och det jag hörde var att AIK inte riktigt hängde med! Så grattis till tre poäng som borde varit ett! Luleå kan gå långt i år... Kom ihåg vart ni läste de först!
Torsk å torsk, en pinne mot Svenska mästarna lär jag anse vara helt okej!:) Hoppas att dem två nya kan ge en injektion i truppen!:)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Vi ser hur solen stiger över Råsunda, vi ser hur hovets is är blank å klar, bönderna dom gapar utav fasa, och snutarna dem spejar å dom tar!
Vi ser dem svarta tröjorna i AIK och vet att snar så är det dags igen!
Å vi är AIK, å alltid är vi med er och alltid ska vi se er ta poäng!";)
Serien har ju precis börjat!:-P tror vi kan ha dessa lag efter oss när det vankas kvalserie och slutspel ; Brynäs, SSK, Dif, saik och Frölunda ... Varför? Dem har inte startat bättre än AIK men har sluppit hedersamma förluster! Men, det återstår att se!
Dags för match igen... Timrå borta! Det blir något att bita i det.....
Kom igen Gnaget!!
Så enkelt..... Skönt att vara AIKare idag!
Haha jag är inte så mycket för att jaga och sitts still... Men jag kan förstå att det är avkopplande och skönt!:)
Tung förlust mot hv igår!:( hade å andra sidan inte räknat med 3 p men 7-3 är rena utklassningen, snudd på förnedring!:/
Nya tag mot ssk i nästa match.... :)
Det har du nog rätt i... :( Men tappa inte hoppet, vem vet vad Luleå lyckas med i år!:)