Hej igen!
Blev så trött på Peter här om dagen, jag hade ju fått med mig papper som vi ska fylla i från spec. läkargr. Ett som jag ska fylla i och ett som han ska fylla i. Jag satt mitt emot honom och pratade om vad de på gyn hade sagt och vad han skulle fylla i osv, men istället för att vara delaktig i samtalet satt han djupt koncentrerat i datorn!
jag blev irriterad av att han inte lyssnade, men han verkade inte märka det precis. Sa bara att jag ska kolla på dem sen!
Jag vet att han tycker det är jobbigt, men det blir ju inte lättare för att han undviker ämnet heller. Ush blir så trött på tysta karlar som ska "leka" starka och osårbara!
Hur reagerade Jeppe i början av er utredning? Fick du dra det tunga lasset eller hjälptes ni åt?
För övrigt är allt som det ska här! Jag har varit ute och gått en hel del och sköter kosten så gott jag kan! I det fallet stöttar han verkligen!
Skönt för dig om du kan få havandeskapspenning de sista månaderna. På jobbet har de aldrig blivit nekade havandeskapspenning. Hoppas de inte gör det för dig heller! Du har ju många lyft som är oundvikliga i ditt jobb!
Har du/ni fått tag på lägenheter?
Kram