• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Hellu!

Ja då är vi ett steg närmare den här gången åxå. Vi plussade idag! Hoppas nu bara att det är här för att stannaHjärta

Hoppas allt är bra med dig/er!

Kraaam

• MollysMamma

Tack!

Oj ja det lät inte för skönt du. Usch då! Så vad är nästa steg för er? Ska du få testa medicin och hormoner för att sen försöka själva ;) Eller är det andra planer för er?

Kram{#emotions_dlg.flower}

• MollysMamma

oki. Ja hos mig går tiden väldigt sakta dock...Glad Lycka till! Ta hand om dig, vi hörs snart igen. Har ju nästa lilla mål på onsdag att se fram emot. Ska nämligen ta ett nytt test då och kontakta min läkare och kliniken. Är allting ff bra då, har vi kommit längre än förra gången och jag hoppas då på att kunna börja njuta av att äntligen vara gravid! Vi har valt att vänta lite och reservera oss. Det är jobbigt att inte veta vilka känslor man ska ha.
    Kram Kram

• MollysMamma

Vi var hos Peter idag. Jag är i vecka 6+0 och det lilla underverket låg precis där det skulle.
    Vi kunde även se hjärtat slå Hjärta Helt fantastiskt! Nu ska jag försöka leva ett lugnt liv utan oroligheter och bara njuta för varje dag jag får som en gravid kvinna! Vi fick även med oss en liten bild hem. Är helt salig just nu!!!

Kram på dig och jag hoppas du mår bra!!! {#emotions_dlg.flower}

• MollysMamma

Hej! Hur är det?

Här är det bara bra. Väldigt trött och illamående men det är härligt på nåt sätt Flört
    Ska till barnm.mott. den 6e dec för hälsosamtal. Blir väl inskrivning efter det hoppas jag. Försöker slappna av och inte vara så orolig, bara njuta av det goda. Vi har ännu inte sagt något till släkten och det börjar bli svårt nu. Är ju så himla glad!!!

Hoppas allt är bra med dig! Kram Kram {#emotions_dlg.flower}

• MollysMamma

Hej!

Ja fy vad snö det har kommit!!!

Tack för ditt stöd. Det värmer och det är väldigt skönt att få skriva av sig ibland.
    Ja det kanske är tidigt men vi är ändå i vecka 11 då så vi slår till när man ändå träffar hela släkten Glad

Är helt salig fortfarande, svävar på små moln, det är svårt att inte säga någonting!!!

Ha det så bra du kan i snön! Kramen Hjärta

• MollysMamma

Hej!

Stressar inte upp mig alltför mycket inför jul. Åker mest runt till släktingar men ska ha familjemiddag hemma hos mig för första gången på juldagen, ska bli kul!!!

Jo tack allt är bra, har varit på hälsosamtal idag och bokat träff för inskrivning den 23e dec. Känns skönt att det rullar på. Jag mår väldigt mycket illa och jag är sjukt trött, JÄMT!!! Glad Men det är det värt!!! Är världens lyckligaste!

Jasså ja, både födelsedagar och julfirande, mycke fest blire! Skål

Kram Kram

• MollysMamma
    Joel4ever skrev 2010-12-13 12:02:59 följande:
    Hej!
    Har läst hela tråden och är tagen av era berättelser. Sitter i samma sits. Jag och min man har försökt bli gravida i snart 2 år utan att ha lyckats. Anledningen till att jag började läsa tråden var att jag oxå behöver gå ner ett antal kilo för att göra eventuella IVF försök, närmare bestämt 20-25 för att komma under 30 BMI.

Vi har börjat fundera på att göra ett första besök för utredning men jag känner att nog vill gå ner kilona först så att utredningen och eventuella IVF försök stannas upp. För jag tror inte jag pallar att behöva gå ner då utan de e bättra att göra det innan. Vill ju heller egentligen inte ha för mycket övervikt vid en framtida graviditet.

Grattis Edgirl till plusset! Hoppas också att allt går vägen.

Nu hoppas jag att jag ska ha inspiration och motivation och lyckas gå ner mina kilon.
    Hej!

Tack & Lycka Till! {#emotions_dlg.flower}
    Jag lyckades nå BMI 30 och är jättenöjd över att jag gjorde det innan vårt andra försök.

STORA Kramen
  • MollysMamma

Lycka till med era mål! Jag tror på er {#emotions_dlg.flower}
    God Jul & Gott Nytt År!!!

Kram Kram

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.