• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

... Hittade du nåt fint på stan till er? ;p
    Annars då? Har helgen varit bra?

• MollysMamma

... Jag har haft en lugn helg, skitväder men då känner jag att jag kan slappna av och inte behöva känna att man måste ut i solen ;)

• MollysMamma

... Det blev en heldag hos svärfar igår, men när vi åkte hem va det inget snack om saken, utan Jeppe frågade om vi skulle åka och handla nåt gott till resten av kvällen ;) Han stannade hos oss!

• MollysMamma

... Jag frågade även honom i bilen om han ville komma och bo med oss nu i veckan innan vi åker, berättade hur jag tänkte med distans efteråt osv... Han tyckte det lät bra!

• MollysMamma

... Kvällen var mysig, Molly var vaken ett längre tag men det var mysigt ;) Senare va det bara skit på tv så jag gick och la mig... Vi kysstes och sa Godnatt, han stannade uppe... Suck tänkte jag... Inte idag heller ;)

• MollysMamma

... Jag bad honom komma och kramas när han kom och la sig sen... Det gjorde han! Jag vaknade, och HAN tog initiativ till mys! ;)
    Vi hade äntligen sex!!! Hahaha... Myyys!

• MollysMamma

Nu är det dock reaktionen på tankar och känslor kvar, men jag tror han tyckte det kändes bra ;)

Ja du, tänk vad lite sex kan göra! Hihihi
    Bara du kan förstå min glädje

• MollysMamma

... Ha det gott!!!

Kraaam

Ps. Ursäkta alla inlägg men min text raderas hela tiden!

• MollysMamma

Hej gumman!

Jaaa det känns mycket bättre nu :) vi har inte pratat om natten ;) men vi har varit tillsammans hela dagen och varit en familj! Han kommer hit på lördag för att stanna tills vi åker :)

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.