• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

... Tack gumman för dina raka tankar, jag upplever precis det du säger. Jag har så svårt att tro på honom men svårare att bara säga NEJ!

Han sa igår att han skulle försöka visa mer, men lika stel idag när vi ses. Känns så j..la fel när vi träffas, så stelt...

Ska jag hålla ut och se vad som händer i sommar när han är ledig med oss???

Ta hand om dig o din familj gumman!

Kram

• MollysMamma

Hej!

Ja du har så rätt... Är så himla kluven...

Härligt att du haft en så mysig påsk!

Här är det äkta aprilväder. Molly är förkyld, igen!!! Jag har redan börjat packa ;) nu längtar jag bort!!!

Den 28e har jag bjudit in på "öppet hus" för att fira mina 30 år ;/

Ha det gött!

Kraaam

• MollysMamma

Hej! Absolut inte!!! Jag är så medveten om hur knäpp jag är som kämpar i motvind, mina vänner o familj säger det åxå... Det märks så tydligt att jag inte mår bra så...

Härligt att killen växer!!! Heregud!
    Ja sprutorna ja, går nog bra :) Molly sa ju inte ett ljud! Sköterskorna blev ju paffa hahaha!!!

Molly är dunder förkyld. Grinig o vi har inte sovit så mkt inatt :p

Jag fyller den 29e april!!!

• MollysMamma

... Säger som du, vart tog åren vägen?!!!
    Hihi

Hoppas på soool nu då! Ja inte än eftersom jag nu stannar inne med Mollybus ;)

Kramen

• MollysMamma

Ska bli så jävla gött o åka bort ett tag!!!

En liten fråga... Jeppe har ju sagt till i förväg att han inte kan ha Molly över natten i helgen pga bandy cup.
    Nu sa han att på lördag ska killarna i laget festa... Är jag löjlig som undrar hur han tänker? Om han ens tänker på hur jag tar emot detta...

• MollysMamma

Ja men det är så det tror jag. Det gör mig inget faktiskt, han jobbar så mkt oh det är ju avslutning på bandyn. Det jag känner är ju att han liksom inte "skäms" att säga nåt sånt utan att "tänka" till. Förstår du? Ena gången säger han att han inte prioriterar matcher före Molly, men i verkligheten va det ju så

• MollysMamma

... Sen säger han att han prioriterar jobbet för pengarna. Tredje gången ska han spela cup hela helgen o kan inte ha henne. Sen ska han visa mig mer o jobba på oss... När tar han sig tid för oss? Självklart får han gå ut på lördag, bara det att han gör det så lätt för sig själv hela tiden...

• MollysMamma

Ja jag kämpar i motvind! Han kommer på fredag, o stannar... Ska prata med honom IGEN! Hur svaren än blir så måste det rensas ut ORDENTLIGT!

Här bara regnar det. Har tvättstugan idag, min mormor kommer o hjälper mig med Mollybusen. Sen kommer en kär vän o hälsar på åxå!

Ha det gött! Krama "Lill"killen!!!

Kraaam

• MollysMamma

Hej!

Ja jag frågade om han stannar hos mig o han sa ja, så vi får se hur kvällen blir.
    Min familj o mina vänner vill såklart att vi ska klara av detta, samtidigt som dem säger åt mig att be honom dra åt helvete ;)

Molly är piggare idag. Gav henne typ välling med Alvedon i hela dagen igår. Sov hela natten i sitt rum men jag va inne ett par ggr när hon yrade o va ledsen, mitt lilla hjärta

• MollysMamma

... Idag har det varit uppehåll o sol! Hoppas det är lika imorrn då ska jag försöka ta oss ut. Det behövs verkligen lite frisk luft nu :/

Vi kramar tillbaka både jag o Molly!!!

Kraaam

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.