• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Tack för dina fina ord och tankar!

Meeen.... jag hade skrivit mer ;) blir tokig på Iphonen!!!!

Vi ska till BVC imorrn :)

Men va kan det vara på Teo nu då? Har det kommit plötsligt?

Kram

• MollysMamma

Lycka till!

Vill veta vad dem säger!

• MollysMamma

Okej, skönt att han inte har ont vid det iaf men skönt att ni ändå får gå vidare och kolla upp det ordentligt.
    Fy för flunsan! Jag har inte heller någon termometer till Molly än... skäms... Men jag har Alvedon oh nässpray och droppar ;)

Hon är jätte snorig ff ska höra med dem idag va det kan vara. Kanske drar från hennes fönster...

Ta hand om dina hjärtan!!!

Kram

• MollysMamma

Hej! Va skönt med Teo!

Nej det är bara att vänta ut snoret ;)
    Annars gick det jättebra! Boel testet gick galant! Och hon är nu 70 cm lång och väger 9,710 kg min " lilla" tjej!

• MollysMamma

Ja jag fattade åxå vad ALLA menade när dem sa Ta vara på tiden det går så fort ;)

Herregud!

Idag har vi varit ute o gått heeela dagen. Så härligt!!!

Kraaam

• MollysMamma

Hej!

Jag hade tjejer över igår. Va jätte mysigt!
    Idag har jag åkt till min syster och svåger, ska sova här. Trevligt att mysa lite med dem, det blir så sällan.

Jeppe har Molly inatt.

Ha det gott!

Kram

• MollysMamma

Hellu!

Ja det har varit en lååång helg utan Molly, men absolut nödvändig känner jag :)
    Nu får jag snart henne tillbaka iaf!!!

• MollysMamma

Jaaa varför blir det så!!! Får ju rutan om att meddelandet skickas o så :/

Störande!

Ja det känns såå härligt nu när jag har henne hos mig igen, vi bara myser

• MollysMamma

Hellu.

Hur är det med den elaka flunsan?

Jeppe och jag kommer ta ut två veckor dubbeldagar i juli, fram till ettårsdagen...

Känns både bra och dåligt. Vi ska ju "utvärdera" vår relation och framtida relation när våra fyra testveckor har gått,(31 mars).

Jag ska försöka vara rak och stark. Säger han att han villvi ska vara tillsammans, så ska jag fråga; vill du vara intim med mig? Ochom hans svar blir Ja, för att det låter bra ;/ Ska jag även slänga ut; kommer du vara intim med mig?

Va tror du om det? Nått annat tips?

Kram

• MollysMamma

31 mars ska det vara ;)

Sjukt att den raderar mitt i texten !!!

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.