SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.
Vilken god nyhet! Det låter ju lovande iallafall
kram
Vilken god nyhet! Det låter ju lovande iallafall
kram
Grattis...till oss båda!!
Jag vägde mig också idag! Jag har gått ner 5 kg sedan starten med GI
Nu har jag 8 kg kvar tills jag nått mitt delmål då jag har ett bmi på 30!!
Vi får känna oss stolta över våra framsteg!!
Kram
Hej!
Det var ett tag sedan jag skrev här!
Jo tack för min del går det relativt bra. Jag har hittills gått ner 6 kg. Det går sakta men säkert neråt
Vad roligt för dig/er att det är igång! Jag hoppas verkligen för er skull att detta försöket ska bli det mest lyckade resultat man kan tänka sig!
Snart kanske magen börjar att växa Jag håller tummarna iallafall!
Kram
Jag är ganska dåligt insatt i IVF...än så länge...men jag förstår att det kunde vara bättre om de kunnat plocka fler ägg.
Ska ni tillbaka imorgon?
Jag hoppas att det kommer lyckas trots de få äggen!
Jag tänker på dig och hoppas verkligen att det snart kommer bli ett + på stickan
Många stärkande kramar / Annika
Oj vilken "resa" du går igenom...
Vad roligt att läsa att du fått ett positivt besked om att alla 3 iallafall blivit befruktade!
Det ska bli såå roligt att följa din "resa" och jag hoppas att du kommer fullfölja en graviditet
Min viktminskning fortsätter iallafall åt rätt håll, även att sötsuget ibland är fruktansvärt Men jag står för det mesta emot!!
Kram
Ojojoj vad roligt! Nu får vi verkligen hoppas att det vill stanna kvar i din kropp!
Då det gäller IVF får man 3 gratis försök och efter det måste man betala.... Eller har jag missuppfattat detta?
Just nu har det stått stilla på vågen ett tag, men jag ska ta tag i motionerandet igen!
Ha det så gott! Vi hörs här på fl snart igen hoppas jag
Kram
Hahaha...ja det hade ju varit alldeles för oturligt om det hade trillat ut i bassängen
Jag hoppas att det kommer lyckas för våran del innan vi kommer till IVF, men om det nu inte skulle det så är det lika bra att ta reda på hur det går till och så! Och om man ska börja spara ihop pengar för att få göra IVF.
Kram
har inte skrivit här på någon dag!
Hur är det med dig?
Verkar som att ni har en bra plan över hur ni ska "tackla" de olika situationerna som kan/har uppstått!
Det krävs förstås en väldig styrka för att orka, men ge inte upp...ni har ju kommit så långt! Någon gång måste det ju vara er tur
Kram
Hej!
Klart det kommer gå bra för dig/er denna gången
Simning är ju bra för kroppen...så bara fortsätt med det!
Med min hälsa...nja, jag försöker äta enligt gi/lchf dieten! Men ibland fuskar jag ju....Det har stått stilla på vågen ett tag, men jag ska ta nya friska tag nu! Tyvär är det så pissigt väder så man drar sig för att gå ut en långrunda!
Jag har börjat gå på Linedance...inget jättemotions-pass, men ganska kul iallafall! Träning för hjärnan om inte annat
kram
Hej!
Det var ett tag sen jag skrev till dig!!
Oh vad roligt, blir så glad för er skull när jag läser att ni plussat!!
Här är det ganska bra! Har ju ätit Provera och Metformin ett tag. Mensen kom väldigt sent...17 dagar efter sista tagna tablett!!! Så jag har haft en fruktansvärd mensvärk plus att jag trodde hela blodomloppet skulle åka ur mig här om dagen!
Annars är det som det ska...
Kram ha en trevlig helg!!