• Rocky Mountain

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Halloj!

Ja just det Akinna, det var ju där du fick reda på att du var gravid! Vilken jäkla tur att ni testade innan spolningen!! Å så underbart att känna symtomen på att det är ett litet liv som växer därinne! Även om du mår illa...Glad

Gott och höra att ni haft en bra midsommar! Har jag med haft! Var ledig i fredags och igår men jobbade idag, och nu är jag ledig två dagar. Ska bli så himla skönt! Blir nog en tur till Ullared på tisdag.

Tiden går sååå sakta, som vanligt när man inväntar bim... 10 dagar kvar... Vi prickade verkligen in ÄL denna gången så vi har verkligen gjort vad vi kunnat! Så håll tummarnaGlad

Grattis till försäljningen av lgh Edgirl! Måste kännas skönt ändå att det är gjort nu. Å jag håller tummarna för att du får napp på någon av de andra!

Kram på er!

• Rocky Mountain

Vilken idiot!
    Grattis till andrahandskontraktet ändå!
    Ne, man vet ju aldrig vad framtiden har att utvisa, och det är inte lätt med relationer...Men jag hoppas verkligen att det blir det bästa för er!
    Ja det blev några fynd iaf! Jag är ingen "galen Ullaredare"Flört Så det blev inte så långt kvitto!Glad

Ja håll tummarna nu för att den där röda tanten håller sig undan! Men det vet jag ju att ni görGlad

Kram på er!{#emotions_dlg.flower}

• Rocky Mountain

Kul! Jag tror också att det kommer att lösa sig till det bästa till slut Edgirl!

Ja det skulle ju vara toppen om jag blev gravid och vi kan ses nästa årGlad Hoppas hoppas!
    Jag har bara 4 dagar kvar till  BIM och nu börjar jag bli vädigt sugen på att gravtesta mig snartFlört Men jag ska försöka vänta till på onsdag. Har inga test hemma så jag får väl helt enkelt låta bli att köpa förrän då...Tycker att jag har känt som små dragningar i magen ett par gånger och att det ilar till i brösten emmellanåt. Känner inte riktigt igen det, men det kan ju vara jag som känner efter FÖR mycket helt enkelt...Ja ja det återstår och seGlad

Ha det så gott i helgen!!

Kram kram!

• Rocky Mountain

Tack!!

Ja de hittade ju inget fel på varken mig eller sambon så nu händer inget. Vi ska försöka utan nån hjälp, men är det så att jag inte blivit gravid innan jul så ska vi höra av oss igen och då får vi remiss till Linköping. Så jag hoppas verkligen att vi slipper det...
    Ja helgen har varit lugn och skön. Gott med sovmornarGlad  
    Hoppas ni har haft det bra ni med! Vilken vecka är du i nu förresten?

KRAM!

• Rocky Mountain

Tyvärr är det så att mensen redan är på gång faktisktGråter Å, jag blir så himla ledsen! Det känns så jäkla hopplöst! Inbillade mig att det på något vis kändes annorlunda denna gången...
    Vill bara gömma mig under en filt och gråta! Som tur är har jag en kompis som vet om att vi kämpar och vi har bestämt att vi ska ut och springa nu ikväll. Och tur är väl det. Gott att komma ut och få luft och röra på sig!
    Usch, nu känns det blääää!! 

Kramar till er Hjärta 

• Rocky Mountain

Vet du vad Edgirl? Det är det som känns så himla gott, att du och Akinna vet precis hur det är! Så det känns så himla skönt att kunna ventilera tankar och funderingar här med er! Tack för att ni finns!Hjärta

Stoor kram!

• Rocky Mountain

Å jisses va spännande det är nu Edgirl! Jag blir nästan lite nervös själv när jag läserGlad Nu kan det ju faktiskt bli bebis vilken dag som helst!Hjärta Skönt att din mamma kommer och sover hos dig!
    Har du packat väskan än?

Så underbart Akinna! Det måste vara fantastiskt att känna att du är gravid, och se din man så glad också! Så länge som ni kämpat! Har ni berättat för några fler än era föräldrar? 
    Det känns så skönt att ha er! Tack för att ni finns!Hjärta Idag känns det bättre...Det är bara att kämpa på! Och vi kommer aldrig att ge upp!
    Ja jag kanske skulle börja äta rosenrot...Ja det gör jag nog. Vem vet, det kanske hjälper oss på traven. Men man ska väl inte äta rr efter ÄL, då det inte är så bra om man blivit gravid. Jag åt något som jag köpte på hälsokost för något år sedan, Glandin 25 hette det, men det hjälpte inte då iaf. sedan har jag testat Bisolvon också, men det har heller inte hjälpt. Men ska nog börja med det igen. Det skadar ju inte, mer än att det blir ganska dyrt...men vad gör det?Glad Det enda jag äter nu är Folsyra, som jag började med för några veckor sedan.

Vilken fantastisk kväll! Underbar solnedgång och det är jättevackert ute! Hoppas att det blir lite bättre väder nu. Jag går på semester nästa fredag. Ska bli sååå skönt! När går du Akinna?

Kram på er!!

• Rocky Mountain

Ja du Edgirl, svårt det där... Jag vet inte alls hur jag skulle gjort...Men man har väl så mycket fokus på bebis så allt det andra som händer runt omkring tänker man kanske inte så mycket på. Men jag förstår mycket väl hur du menar, att utelämna sig så till någon som ev inte kommer att dela ens liv sen...Men samtidigt är det ju hans barn...Nej, inte mycket till hjälp från mig här men jag hoppas att ni kommer fram till något bra idag! Och att ni kommer att hitta tillbaka till varandra!!{#emotions_dlg.flower}

Ni äter väl Folsyra?

Hahaha Akinna, (gapskrattar) jag har också jobbat på ÄB med 45 kärringar så jag vet precis vad du menar! Jag skulle gjort som du, legat lågt...och berättat efter sommaren.Glad
    Ja ok, då går vi på semester samtidigt då! Känner mig ganska sliten nu faktiskt, så det ska bli väldans gött!! Jobbar 100% och är hemma runt 18.00. Jag är ledig idag och hade ställt klockan på 09.00, men hade visst bara stängt av...Fick nästan en chock sen när jag vaknade och klockan var 11.20! Men antagligen behövde jag väl sova...Obestämd

Nu ska jag ut i det fina vädret!!

Kram på er!!

• Rocky Mountain

Åååå GRATTIS till lilla Molly!!Hjärta Så underbart Edgirl!! Va skönt att allt gick bra!!
    Sitter här med ett stort leende på läpparna!Glad

KRAM KRAM

• Rocky Mountain

Nu har jag varit inne och kollat på biderna också! Såååå fantastiskt söt hon är Edgirl! Vilken lycka!{#emotions_dlg.flower}

• Rocky Mountain

Japp här är det bra! Så skönt med semester!Glad

Å jag hoppas så att det ska funka mellan er igen! Och nu verkar det ju som om chanserna är mycket goda!Glad

Nä nu ska jag passa på att ge mig ut i solen lite, är inte så mycket av den varan här annars...

KRAMAR!

• Rocky Mountain

Hej på er!

Å va spännande Akinna! Kan tänka mig att det känns pirrigt, men fantastiskt! Tänk att höra de lilla hjärtljuden...Glad
    Ja njut! Det är ju fantastiskt att du är gravidHjärta Vilken vecka är du i nu?

Ja jag vet att du håller tummarnaGlad Jag känner ett otroligt stöd hos er. Är väldigt tacksam över att ni finns här...Hjärta
    Jag har BIM på måndag, så det börjar närma sig nu... Jag har inga stora förhoppningar faktiskt...Men vi myste till det under ÄL så en liten chans finns juFlört

Hoppas du och Molly har det bra Edgirl!

Kram på er!

• Rocky Mountain

Mensen kom idag...Gråter

En kompis till mig sa idag när jag berättade att det inte blev något denna månaden heller att det är nog är meningen att vi ska bli gravida samtidigtFlört Så det tror vi på! Jag väntar in henne liksom... Ja det är lika bra att ha glimten i ögat, för annars blir ju allt så himla tråkigt!

Hoppas att allt är bra med er!!Hjärta 

Kramar!

• Rocky Mountain

Hej!

Ja det var ett tag sen...

Jag har också börjat jobba nu och det lunkar på som vanligt igen.

Jag inväntar BIM med spänning, som vanligt. Är 9 dagar kvar...
    Hoppas att ni har det bra!Glad

Kram kram!

• Rocky Mountain

Skönt att höra att det är bra med er! Här är det också bra!

Nej det blev det ingen bebbe denna månaden heller. Är inte inne här på FL så mycket nu för jag känner att det blir så mycket fokus på all barnlängtan och det tar så mycket kraft och energi... Men jag vill ju såklart hålla kontakten med er, så jag kikar in här då och då.

Om vi inte blivit gravida innan jul så kommer vi att få remiss till vidare utredning och IVF. Hoppas så att vi slipper det!

Kram på er!

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.