• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Hi hi ser att jag får sluta med mina söta sms bilder, blir bara konstiga tecken ju ;)

• MollysMamma

Ha ha ha ja eller hur !!! Men jag sa att jag anser att det är bättre att vi exprimenterar med närheten nu istället för senare. Sa att jag inte längre tycker det känns bra att vi "bestämt" att flytta ihop när vi inte ens vet om vi vill vara en familj...

Låter underbart med er härliga tid ! Inte hans onda armbåge då förstås, men kvalitets tid tillsammans !!!
    Här har varit vår ett tag nu men så ikväll ligger den förbannade snön på backen igen !!! Suck... Behöver solen nu känner jag, blir så mkt piggare då på nåt sätt ;)

Kämpar med vikt och lite "bantning" men usch va svårt det är när man är ensam varenda jävla kväll !!! Dålig på att trösta mig med nyttiga saker tyvärr. Men det är drygt nio veckor innan Grekland och jag hoppas så att några kilon försvunnit då iaf ;) Man vet ju inte om man är singel då eller inte ;) ha ha ha

Ha det bäst fina !!!

• MollysMamma

Exakt min tanke. Oftast numer känns vi ju bara som polare :/

Jag lyckades ju gå ner till min vikt innan graviditeten men har lagt på mig dem igen... Har åxå ca 4 kg dit men har ett delmål på att klara 10% av min nuvarande vikt. Slutmålet är lååångt bort, men det är 78 kg... Herregud ;) Är liksom åxå choklad o glass monster !!!

Kraaam

• MollysMamma

Ja det var långt, och dyrt. Pengar växer ju direkt inte på trän!!! Vi får peppa varann så vi når våra 78-80 kg!!!

Molly mår bra i övrigt. Snorig nu men växer o växer. Ska på 8 månaders koll den 13 mars, hörseltest då. Hon vägde 9340 g o va 69 cm lång på 7 månaders dagen!!! Alla hjärtans dag ;) Kryper inte än men tar sig runt på annat sätt. Två tänder än så länge!

Skönt ändå att Teo nu är nöjd och växer som han ska. Hoppas det går bra för dig att sluta med pumpningen.

Jag har börjat räkna kalorier och försöker komma ut o gå så mycket jag kan. Hoppas jag kan få gå ner lite o må bättre med mig själv.

Ha det gött!

Kram

• MollysMamma

Härligt med familjekort !!!

Ja det är helt sjukt va fort det har gått. Och att det gått så bra för oss åxå !!!

Nja med viktväktarna utgår man ifrån deras uträkningar och räknar i points. Har dock inga nya uppgifter om dem och det händer ju så mkt hela tiden.
    Jag har hittat en gratis app till Iphonen och dem finns även online. Shape Up nånting ;/ Med appen fick man skriva in sin profil och dem räknade ut åt dig, hur mkt du ska äta och hur lång tid det bör ta till dit uppsatta mål.

Nu ska jag ta upp en tjurig Molly ;)

Kram Kram

• MollysMamma

Jag gillar viktväktarna och det har funkat för mig, men nu har jag så mkt annat runt mig så jag gillar appen med kaloriräkningen. Jag har redan gått ner 3,5 kg

• MollysMamma

... Raderat igen... Jag som skrev så mkt :/

... Ja du Jeppe. Jag skiter i det här nu. Han är dålig igen fick jag veta igår kväll. Han hade gått hem från jobbet kl ett på dan. Men idag va han här.

Under veckan som varit har jag talat om för honom att jag är trött, slut, utan ork och tålamod. Mår dåligt av att vara ensam så mkt även fast jag inte är det egentligen.
    Han säger bara; jag förstår det...

Men när han är här så leker han med Molly, ingenting mot mig. När nattningen kom så säger han; jag åker hem nu och sover, jag mår riktigt dåligt nu.

Va tror han att jag gör då?!!!

Jag mår egentligen inte så bra. Varför ska det vara så svårt att skita i honom?

Kram

• MollysMamma

Tack! Jag är peppad till att fortsätta ännu åxå ;) Alltid svårt att hålla kvar motivationen vid liv!

Han har inte haft henne över någon natt ännu. Jag skrev till honom igår kväll. Att vi får bestämma dag och tid då han har Molly och att HAN får höra av sig till mig OM han vill träffa mig som tjej och inte som Mollys mamma. Jag sa att det känns dumt som det är nu. Det får vi lösa, säger han. Vill ju självklart inte att det ska kännas dåligt för dig... Va säger man?

Planerar tjejmiddag nån av de närmaste fredagarna, känns kul! Behövligt!

Hur har ni det annars? Idag är det frost, grått o kallt ute. Men ska ut o gå med en väninna halv tolv ändå, måste handla... ;/

Kram Kram

• MollysMamma

Det är ju bra om du åtminstone står still på vikten tills motivationen kommer ;)

Solen kom till oss åxå idag. Har varit på långpromenad med en väninna så jag fick lite hemhandlat åxå.

Ja Jeppe är inte säker på vad han känner för mig så därför finns ingen närhet alls mellan oss just nu, men ändå vill han inte ge upp. Jag känner mer och mer att mina bubblande känslor avtar så jag ska säga åt honom idag att vi gör ett annat försök i kanske en månad. Att han har Molly själv och att vi inte umgås. Vill han träffa mig som flickvän får HAN höra av sig och visa nånting. Sen får vi se hur det utvecklade sig. Om vi ff är tillsammans eller inte.

Ser fram emot tjejmiddan och några kalla ;)

Härligt med Teo!!! 1 månad redan, ja det går fort med våra små liv

• MollysMamma

... Tack för komplimangen! Jag ska försöka stå på mig nu och inse att jag är värd så mkt mer.

Ta hand om er!

Kram

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.