• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Skönt att höra !!!

Kram Kram

• MollysMamma

Hej hej!

Hoppas allt är bra med er!

Molly

• MollysMamma

Hellu!!!

Va knäppt att se mitt tidigare mezz, jag hade ju skrivit långt ju ;)

Molly oh jag har varit på kryssning oh det gick bra. Va skönt att komma hemifrån lite. Mår själv inte så bra är väldigt off just nu. Nollad liksom. Har tänkt ta upp parterapi med Jeppe så får vi se.

Tiden går så himla fort!!! Hur är livet som mamma?!! î?¢

Kraaam

• MollysMamma

Hej!

Jag har inte pratat med Jeppe sen jag var hos kuratorn och fick nummer och namn till familjerådgivaren så jag återkommer ;)

Ja jag längtar till våren nu!!! Och speciellt till maj när vi åker till Kreta!!!
    Jag hoppas jag tar mig mot toppen igen snart men jag är rätt långt ner faktiskt just nu.

Molly mår bra, är en glad och nöjd tjej för det mesta!!! Förkyld nu dock. Växer så himla fort!

Skönt att kilen växer och mår bra. Jag förstår att ni njuter varje sekund!

Kraaam

• MollysMamma

Tack för ditt stöd!

Jag, Molly

• MollysMamma

Men åh!!! Varför blir det så?!!!

Ja ja...

Det är jag, Molly och min mamma som åker en vecka till Kreta. Ska bli så skönt.

Jag har inte tagit upp parterapin med Jeppe än, jag har inte träffat honom sen i söndags... Skit jobbigt att det är så svårt att få tid med honom. Jag är så nere att jag är helt nollad när det gäller allt. Vet inte vad jag känner för jag känner inget längre. Därför vill jag heller inte ta steget ifrån oss.

Kram Kram

• MollysMamma

Tack för dina ord, va fint det lät î?¢

Jag vet faktiskt inte vad jag känner för att göra, få lite egentid lockar mest nu...

Jag va dessutom på gynundersökning i tisdags, gjorde ultraljud för att se om det såg bra ut. Har nämligen inte haft mens sen i december och många tankar snurrar i huvet. Han såg att det fanns en hormonrubbning och jag fick lämna blod för att testa för PCO. Har blivit helt paff efter det, kan det komma helt plötsligt? Borde inte andra läkare sett någonting? Ja jag vet inte...

Molly är iväg med min mormor idag och jag tänkte mig en promenad, sola och handla. Men jag kommer inte ur soffan för det är så härligt lugnt nu bara... î?

Kram

• MollysMamma

Ja det blev det ;)

Ja jag håller med dig. Har en väninna som har det åxå och hon får inte grepp om den diagnosen heller... Jag ska iaf ringa om två veckor och få svar. Allt såg annars väldigt fint ut och det är ju lugnande. Kanske det är kroppens sätt att visa att det är för mycket runt mig nu bara.

Jag ska försöka ta en dag i taget, tänka lite mer på mig själv så lugnar det sig nog snart.

• MollysMamma

Ja jag säger då det...

Har pratat om familjerådgivning, absolut inte! Han vill ff försöka men vågar inte exprimentera och ta steget till sex för han är rädd att vi kommer på att det inte känns bra längre... Bättre att fortsätta så här säger han... Inte hållbart säger jag... Kommer verkligen ingenstans. Jag vet inte vad jag ska göra längre...

Hur har ni det? Har våren börjat hos er? Här har det varit sååå härligt i några dagar nu! Soool î?så skööönt!!!

Kram Kram

• MollysMamma

Hellu...

När han gick ikväll så säger han att vi hörs i veckan, vi ses definitivt i veckan... Ja jag vet ju hur det blir med det. Han kramar om mig och pussar mig. När han står i hallen tittar han in på oss i soffan, pratar med Molly, säger sen; det är svårt att gå... Jag förstår det! säger jag. Men varför gör han allt så svårt för då???

Tack...

Kramen î?§

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.