• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Hej!

Vi mår bara bra jag & Molly! Hon är en otrolig lite tjej. Växer så det knakar men åh va härligt det är!
    Jeppe och jag träffas varje dag, visst känns det bättre efter att jag fått ur mig det som kändes jobbigt och även fick ett så härligt svar tillbaka, men det är ändå nåt som känns konstigt. Känns kanske lite som att han skrev det han skrev för att han blev rädd att inte få träffa Molly så mycket som han gjort nu. Får se vad som händer när han börjar jobba igen...

Vecka 15 Akinna!!! Helt otroligt va snabbt det går! jag är så j**la glad för din/er skull ska du veta!!! Det är ljuvligt!
    Mysigt med hjärtljuden! Ultraljudet är fantastiskt spännande! Hjärta

MysPys är alltid trevligt Rocky! ha ha ha Ja nu hoppas vi på ett plus hos er inom en snar framtid! Förstå vilka underverk som väntat och väntar oss!

Jag är helt salig!

Kram på er mina vänner!!!

• MollysMamma

Ha Ha Ja det är det nog Akinna Flört
    Det var ju en Linnea i magen ju...men inte! Det var ju min Molly! Hjärta

KRAM

• MollysMamma

Hellu!

Vad tråkigt Rocky. Man vet inte vad man ska säga, som Akinna sa, jag vet åxå hur det var att tant röd alltid kom och slog ner en...

Men jag tycker om din positiva inställning! Det är givet att du och din väninna ska få göra detta samtidigt! Vi håller tummarna för er båda nu såklart! {#emotions_dlg.flower}

Akinna!!! Jag ryser när jag läste om erat besök på Mvc, kommer så väl ihåg första gången vi fick lyssna, denna spänning och oro... men ljuvligt är det! Förstår att ni är världens lyckligaste nu!!!

Ja efter mig såklart!!! Hjärta Flört

Ta hand om er!!!
    Hoppas ni njuter av semestern!!!

Kram Kram

Jag har förresten satt ut ny bild på min lilla familj!

• MollysMamma

Tack. Den är fin...det är därför det gör så ont. Men små steg så hoppas vi på det bästa till slut!

• MollysMamma

Vi har träffats mycket. Nu har han börjat jobbat igen och han tycker det är jobbigt eftersom det inte blir att vi ses lika mycket. Men på söndag flyttar jag in till Nyköping och då blir det lättare för oss att ses innnan och efter han jobbar. Vi har inte pratat om oss något mer men när vi pratar så är det liksom "vi". Det känns bra ändå´, väntar och känner efter hur jag känner nu när jag inte träffar honom så mycket som det blivit.

Molly och jag mår bra. Amningen går bra och hon växer för fullt. Hon är jätte vaken om dagrana och nätterna är riktigt sköna. Hoppas det fortsätter så Glad

Hur mår du och magen då?

Kram

• MollysMamma

Hej på er!

Härligt att livet strålar med spännande saker att se fram emot!

Molly och jag trivs bra i Nyköping och i nya lägenheten. Hon växer och sover ff bra på nätterna! Tyvärr har hon problem med sin lilla mage så nu är det enmassa olika droppar som ska försöka hjälpa min lilla skatt.
    Jeppe och jag går sakta fram tillsammans, det känns skönt. Men ändå är det tufft att se hur "lätt" han har det som kan komma och gå som han vill och läna det tunga till mig. Men men vi pratar mycket och jag håller inte inne nåt.

Hur va det på ultraljudet gumman?!!! Hjärta

Jag har inte internet hemma ännu så det kan dröja innan jag är här igen. Men jag har inte glömt er!

Hur går det med allt Rocky? Hur känns det och hur mår du?

Kram Kram

• MollysMamma

Hej!

Ja det är ju svårt att fokusera och verkligen se vad man tittar på! ha ha ha Hoppas det blev bättre och tydligare, åh va härligt!

Allt bra annars hoppas jag!!!

Här med oss rullar det på. Allt bara bra!

Kramen

• MollysMamma

Hej Tjejer!!!

Hoppas att det är bra med er! Med Molly och mig är det toppen!

Rocky jag vet precis vad du menar, klev själv ut ur FL när vi försökte bli gravida. Blev mer jobbigt istället för stöd men all barnlängtan. Men jag tror på er och önskar er all lycka det vet du!!! Hjärta

Härligt att höra att allt är bra Akinna. Vet precis dina känslor och tankar. Kan verkligen längta tillbaka och "sakna" att vara gravid, men det är ännu mer underbart när den lilla krabaten ligger bredvid dig och ler emot dig!!! Jag är helt salig!!!

Det har gått framåt med Jeppe, efter många steg bakåt...
    Vi har konstaterat att vi båda vill vara tillsammans igen men att vi ska ta det sakta och lära känna varandra på nytt. Efter allt som hänt och vårt lilla tillskott finns det ju ingen möjlighet att plocka upp där vi avsluta, utan det är bara till att börja om på nytt. Men det sköna är att vi gör det tillsammans!!!

Ta hand om er!

Många kramar Hjärta

• MollysMamma

Hej! Nej FK vill man inte ha att göra med men man måste. Håller tummarna att det går igenom för dig. Hur mår ni annars då? Alla tre ;) Hos oss är det bara bra. Bubblar i mig att vara mamma till en så ljuvlig tjej! :) Jeppe och jag tar sakta steg framåt, men det går bra! Det är väl vi nu bara att vi ännu inte sagt det officiellt.

• MollysMamma

Åh va skönt Akinna. Grattis säger jag! Förstår att ni längtar till underverket men som sagt det går fort så njut av magen. Jag kan sakna den ibland ;) När är det beräknat nu igen?
    Molly mår bara bra. Växer oh blir stor. Full fart på henne. Pratar som bara den ;)
    Vi har inte pratat alls om att flytta ihop så vi blir nog särbos ett tag. Vi jobbar på vad det nu är vi har oh det är svårt.

Ha det bäst! Hoppas du hittar många fynd i Ullared!

Kram från mig

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.