SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.
Tråkigt att höra Rocky, vet hur det känns... Kämpa på, vi kämpar här med dig/er
Tråkigt att höra Rocky, vet hur det känns... Kämpa på, vi kämpar här med dig/er
Idag har jag varit hos BM. Hjärtljuden lät mycket fint och jag följer kurvan fint, den översta dock
Jag frågade och undrade mycket om sammandragningar och så eftersom jag ännu inte känt några...ha ha trodde jag! När jag låg på britsen när hon skulle mäta magen frågade hon, har du känt det här trycket och uppblåsta tidigare? Ja sa jag ganska ofta, barnet trycker upp rumpa och rygg...Nej säger hon du har en sammandragning nu. Va!!! Tji fick jag. Så man behöver inte känna att dem gör ont alltid, bara uppblåst och spänt
Akinna jag har mycket tankar och oro i kroppen det vill jag erkänna. Nervös såklart för man vill ju att det ska gå så bra som möjligt. Känner av lite rädsla då jag är ensam under kvällar och nätter, men mamma kommer väl inom ett par dagar att börja sova hos mig. Hi Hi Hi
Tänker på er!!!
Kramar
Tack för erat stöd! Det är pirrigt ska jag lova, man tänker liksom...när kommer det hela hända?!!! Ha ha ha var befinner jag mig när det sätter igång??? Men det är spännande och jag har bara ett stort leende på läpparna.
Väskan är packad med kläder till mig och lill*n. Ska lägga ner lite hygienartiklar oh så me... Känns jätteskönt med mamma och hon kommer så fort jag känner att jag vill det.
Jeppe har sagt att han vill vara med, jag har sagt att det självklart ligger hos mig. Men jag upplever att jag har så "dumma" tankar kring vad som händer under en förlossning, med mig alltså, att jag är rädd att jag och dem tankarna ska göra så att jag hindrar Jeppe att vara med.
Tankar kring att man är så utelämnad, man bajsar och kissar på sig, ursäkta samtalet, men jag har sådana tankar. Jag vet ju att en förlossning är VACKER, men jag kan inte sluta tänka på om jag vill att Jeppe ska se mig såhär om han inte vill leva med mig... Känner mig elak då jag kan hindra honom från att få uppleva sitt barns födelse pga detta. Men jag ska prata med honom om det...vi ska ses imorgon.
Vad säger ni om mina dumma tankar? Hur skulle ni ha gjort tror ni?
Jag tänker ju på samma gång att det kanske kan hjälpa Jeppe med känslor kring allt som kommer att ske om han får vara med och uppleva det jag går igenom och att vara där när vårt barn kommer till oss...
Skönt med semester snart Akinna! Tycker att du gör rätt i med att vänta innan du berättar nåt på jobbet, härligt att vänner och familj vet och kan gjädjas med er! UNDERBART!
Rocky jag vet inte alls vad jag ska säga om det du undrar över med alla tillskott osv... prövade ingenting sådant själv tyvärr. Men jag håller ju självklart tummar och tår att ni får ett snart!
Ta hand om er i värmen mina vänner!
Vi hörs snart igen!
Kram Kram
Tack för era ord! Jeppe och jag hade en väldigt trevlig och mysig dag idag, vi åkte och badade. jag pratade med honom om det här och jag måste säga att det hänt något med honom under det som hänt. Självklart kommer han att få vara med och han vill verkligen vara med så det känns bara bättre och bättre. Vi skojar och pratar och han nämner hela tiden hur skönt han tycker det känns att vi ses igen.
Jag åt Folsyra tabletter innan jag blev gravid och ett tag in i graviditeten sen sa min BM att jag skulle sluta och det gjorde jag.
Förstår att ni längtar efter semester! Det är ni värda!
Kram på er mina vänner!
Hej!
Tack snälla ni!
Vi mår bara bra alla tre!!!
Vilken otrolig kärlek hon kom med och fyllde oss båda med. Vi är helt saliga här hemma och så stolta över vår fina älskade Molly!!!
Bilder finns nu i galleriet! Kommer väl fler...
Kram Kram
Tack snälla! Hon är helt underbar!
Jeppe är här varje dag, har sovit över varannan natt. Det går jättebra men jag känner så otroligt mycket kärlek till honom och upplever tyvärr ingen tillbaka. Jag måste prata med honom om det, för jag kommer inte orka ha honom så här nära så här mycket annars.
Hur mår du Akinna?
Ta hand om er!!!
Kram Kram
TACK SÅ MYCKET ROCKY! Ja hon är helt otrolig! Och vilken kärlek hon kom med, det är ofattbart!
Hej på er! Hoppas det är bra med er!
Ville bara skriva av mig lite, har nämligen "sagt" till Jeppe hur jag känner och hur jobbigt jag tycker det är att "leka" familj när jag egentligen har förlorat den. ( har smsat för att få ur mig detta)
Han skrev tillbaka att han känt de senaste dagarna att det helt klart finns någonting kvar, att han fortfarande har känslor för mig. Att det självklart finns en chans för oss igen.
Det gjorde mig väldigt glad! Samtidigt som det gäller att ta små steg...
Allt bara bra med mig och min underbara dotter annars!!!
Tack för att ni finns här!
Kram