• Cajza85

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Hej tjejer!!

Har nu läst hela tråden och vill bara säga fy katten va bra jobbat och vad glad jag blir för er skull!!

Akinna83: Håller alla tummar o tår för att det blir er tur snart!! Grattis till viktdńedgången! =) Bra jobbat!

Edgirl: Grattis!! Härligt att det tog sig och att det går så bra =). Tråkigt med Jeppe. Hoppas innerligt att du snart finner lugnet o får lite harmoni, glöm inte njuta nu! ;)

Kramar till er

• Cajza85

Håller tummar o tår både för ev nya graviditeter,viktnedgångar och ny lgh =)

Ni får ha en underbar Glad Påsk!!

Kram till er!

{#emotions_dlg.flower}

• Cajza85

Åhhh akinna grattis!!!! Så härligt!!!! Är så otroligt glad för er skull!! . Massa kramar

• Cajza85

Visst hoppas man att det ska gå snart, men just nu måste jag sluta tänka på det för min egen skull. Blir ju tokig annars . Jag läser till mitt körkort just nu haha hoppas på att ha det i augusti om inte innan . Är verkligen så glad för dig/ er . Njut!!! Kramar

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.