• Memphis

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Hej på er!
    Nying här och hittade den här tråden, den känns lämplig då jag och min sambo börjat prata barn på allvar.
    Min sambo hade leukemi som barn/tonåring och fick i tidig ålder reda på att han aldrig kommer kunna få biologiska barn. ytterligare tester gjordes för ett par år sedan som bekräftade det han redan visste.

Vi är alltså helt inställda på spermiedonation och försöker handskas med sorgen över att inte kunna bli föräldrar på naturligt vis, inte ens kunna göra IVF med spermier från honom.
    Men man vänjer sig med tanken!
    I slutänden är det barnet som räknas. Och vi kan inte tänka oss att acceptera oss som barnlösa och leva så resten av vårt liv.

Nuuu till saken!
    Två hinder står framför oss innan vi kan ta steget att gå på det första "riktiga" mötet i resan mot en graviditet.
    - Jag måste gå ner i vikt.
    - Jag måste ha ett jobb.

Ligger på 31 i BMI just nu och är i full gång med kampen, som jag iofs varit i så länge jag kan minnas.
    Men nu är jag sporrad!
    Planerar dessutom bröllop till hösten och det känns också som en pepp :)

Söker frisörjobb i januari månad och ni kan ju räkna ut själva hur lätt det är!
    Katastrof!

Men vi går mot ljusare tider!

Utförlig beskrivning som ingen bett om men ändå!
    Skönt att ventilera lite :)

Ta hand om er och GRATTIS till alla  ni som lyckats och har en liten skrutt i magen! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.