Inlägg från: Miss Cee |Visa alla inlägg
  • Miss Cee

Min Son är inne på Flashback, hjälp?

Om något så kan du ju undvika att gå i taket och istället hålla en öppen dialog och visa dig intresserad av vad han diskuterar/läser om på Flashback. Om han märker att du inte tror att han blir Hells Angels medlem efter en halvtimme vid datorn ;) så kan han säkert förmås att ge sin mamma en guidad tur om hon frågar på rätt sätt.

Det finns lika många fullständigt seriösa diskussioner på Flashback som det finns korkade sådana. Bara att han bevistar en viss hemsida är inget du ska dra för stora växlar på.

• Miss Cee
    Aristokatt skrev 2010-09-17 22:34:24 följande:
    HÄR var han inne:

Åkesson kringgår utestängningen — egen slutdebatt ikväll
    Starcraft 2 - Multiplayertråden
    Hearts of Iron 3 anonserat
    Wc3 Dota
    Nybörjarfrågor ställs här [Stora noobtråden]

Nån som kan hjälpa mig?? Verkar lugnt tycker jag ändå, känns otroligt skönt Solig fattar inte sista bara, vad är "noob"??
    Nr1 är ju alltså en politisk tråd som tar upp något ang Sverigedemokraterna. Inte hemskare än alla vi som läst något om Sverigedemokraterna i Aftonbladet under veckan...

Rad 2-4 är trådar som handlar om dataspel.
    den sista är helt enkelt en tråd för sådana medlemmar som är nya på forumet och vill fråga något.

Du ska inte oroa dig. Och du ska inte lyssna så mycket på alla spökhistorier om Flashback. Uppenbarligen har du ju en dataintresserad son som gav dig ett ärligt svar, han är intresserad av datatrådar.
  • Miss Cee

Haha ja där åkte man dit ;)

Har läst liknande trådar (noob-tråden) så många gånger att jag inet ens tänkte på att den kunde ligga under ngåot särskilt ämne...

Men jaja, det är ju inget som säger att din son börjar röka på för att han läser en tråd i ämnet. Du får välhålla ögon och luftvägarna öppna så märker du väl om det blir aktuellt.

Svar på tråden Min Son är inne på Flashback, hjälp?