Downs syndrom - Vi gjorde abort
Har en del molvärk idag, hoppas det är ok. Känns som en extra kraftig mensvärk!
Nu känns det bättre, faktum är att det bara var några dagar som jag hann känna mig gravid innan jag fattade att nåt var fel. När jag tog det där digitala testet och det visade på fel veckoantal så började jag ana att allt inte var ok. Dessutom så kände jag mig inte så gravid. Men det är klart att det är jobbigt.
Är i valet och kvalet över hur vi ska göra. Läkaren sa att man helst ska vänta en mens innan man försöker igen. Men jag känner flera som blivit gravida precis efter ett missfall och har hört om den där studien som jag skrev om i förra inlägget som säger att det ska vara lättare att bli gravid och ingen större risk för missfall. Så jag känner mig lite osäker över hur jag ska göra.
Ska ni snart göra nästa försök Lindis?
Millan
Ingen sa till oss att vi skulle vänta en mens innan v försökte. Har också hört att det mest rekommenderas för att man ska veta vilken vecka man är i. Men känns som det kvittar när allt man vill vara är gravid.
Jag blödde bara i 2 darar, så du behöver ju inte blöda så länge. Sen kom min ÄL ca 14 dagar efter första blödningsdagen. Hoppas att det går fort för dig med! Hoppas verkligen det!! Och du, du är inte ensam. Har ju faktiskt varit med om exakt samma saker. STOR KRAM