Downs syndrom - Vi gjorde abort
Jag vet inte va jag ska säga Millan. Jag är så ledsen för er skull.
Jag vet inte va jag ska säga Millan. Jag är så ledsen för er skull.
Hej igen Millan
Vi hade en läkare som heter Pietro. Det var han som tog upp det med oss. Jag visste inte äns att man kunde göra det innan.
Tror att han sa att dem skickar i väg äggen till ett ställe i Stockholm. Minns inte riktigt nu men kolla med dem.
Kram igen.
Kära Millan
Du får älta och tjata hur mycket du vill. Jag förstår att du har tusen och en tankar.
Jag hade en superbra kurator på Akkis. Hon heter Beate.
Vad kommer annars att hända nu? Ska ni göra fler undersökningar ? Har läkarna någon bra förklaring ?
Vi finns här om du vill prata. Du får gärna skicka PM oxå om du vill
Kram
Plonker: den här tråden är till för oss som gått igenom detta och stödjer varandra. Din kommentar kan vars riktigt sårande för oss och hör inte hemma här. Det finns mängder av trådar som du kan diskutera detta i men jag ber dig att hålla dig borta härifrån. Jag hoppas din kommentar tas bort.
Stor kram till dig Millan. Tänker på dig ofta.
Hej fina tjejer.
Jag plussade i dag efter ett frysförsök. Känns bra och jätteläskigt samtidigt.
Håll tummarna nu att det går bra :)
Kram
Kram Millan.
Hej alla underbara här inne!
Har inte skrivit så mycket på ett tag men jag har läst allt. Haft mycket på jobbet och mycket annat att tänka på.
Millan: Skönt trots allt att du har fått en diagnos och jag hoppas att ni snart får chans att påbörja ivf. Massor av kramar till dig!!!
Lindis: Stort grattis!! Jag håller tummarna! Förhoppningsvis kan vi göra lite sällskap för jag plussade i måndags. För ett tag sen fick vi brev från kliniken där vi gjort ivf att vårt sista embryo i frysen snart skulle tinas upp och förstöras eftersom det varit fryst i fem år. Återförandet gick bra och nu sitter jag här redan med ömmande bröst, trötthet och allt annat som hör till.
Det största är dock oron än så länge. Jag tror inte att någon av oss här inne kommer undan den oavsett undersökningar och lugnande besked.
Kramar till oss alla!