Downs syndrom - Vi gjorde abort
Ja RUL den 7:e dec. V 19 då jag med. Har fått en liten mage och har känt bebis ett par gånger.
Elle: när ska er bebis komma?
Ja RUL den 7:e dec. V 19 då jag med. Har fått en liten mage och har känt bebis ett par gånger.
Elle: när ska er bebis komma?
Och jag har BF 5:e maj. Magen syns oxå här:)
Allt gick jättebra :) bebis mår toppen !
Mysigt att se en spark !
Elle: härligt. Jag fick oxå BF 7;e maj.
Hade 5:e innan men jag misstänkte det skulle skjuta på sig. Vet ju exakt när jag blev gravid.
Haggski: Klart du inte skulle. Ingen som har sagt det heller men denna tråd är till för de som har gjort ett avbrytande pga av detta och behöver stöd av vandra.
Det förstår nog du med om du läser.
Vi dömdes inte varandra utan stöttar varandra och det utan påhopp
Tack för förståelsen.
Haggski: nej och jag respekterar din syn på det.
Millan: tänk vad lustigt det är att det med jämna mellanrum dyker upp någon som bara inte kan låta bli ;)
Hoppas du mår ok !
Stor kram
Haggski: som sagt tråden handlar inte om för och mot abort vid DS. Finns mängder av trådar för det. Sluta att bara se till dig själv och respektera oss som inte skulle göra samma val som du. Vilket för övrigt är omöjligt att säga innan man är i det sitsen.
Jag har levt nära inpå en flicka med DS. Min kusin. Men gjorde ändå det valet.
God Jul alla fina människor :)
Millan75: jag hade tagit samma beslut som er. Det är för jobbigt att gå genom en vanlig graviditet och sen behövs vänta på alla svar ytterligare en gång.
I IVF trådarna finns det massor med tjejjer som lyckas bli gravida trots lågt värde. Det verkar vara ganska vanligt bland oss IVF are.
Stor kram till dig och all lycka inför IVF i början av 2012.