Fairytale01 skrev 2012-05-08 17:26:11 följande:
Tack Millan och Kravmärkt...
Jag bor i Skåne och den här läkaren fanns på KK i Lund, så håll er därifrån han var i 60-årsåldern och överläkare, och även om han var skicklig så totalt osympatisk och verkligen hemsk, från det att jag tog FVP och fräste åt sköterskan, när han ringde mig och levererade det tråkiga beskedet, helt iskall, till detta besöket. Nä fy fan, sådana borde inte vara läkare!!! Han har gett mig en så dålig upplevelse att jag med allt annat är sjukskriven för utbrändhet / utmattningssyndrom och har blivit ordinerad medicin (som jag inte tagit dock).
Jag är på dag 22 i cykeln... BIM nästa tisdag, så väntar spänt... förväntar mig inget men är sjukt trött, uppsvälld, hade en blödning i förrgår kväll, en liten sådan, som övergick i brunt väldigt snabbt, sparsam sådan... foglossning i vänster höft, torr i munnen, känns mest som PMS dock.. har ju naturligtvis testat men toknegativt det är ju BIM -7!
Hur har ni det tjejer? Kram
så du är sjukskriven igen? Låter kämpigt..
Med mig är det så bra det kan bli. Är på dag 9 och tog ett gravtest för en timme sen som var väldigt negativt så det känns så skönt! Men andra ord kommer nog (om cykeln återgått till det normala) äl inträffa på måndag ungefär. Känns både spännande och läskigt att behöva ge sig in i matchen igen.
Skönt att jag slipper möta idioten. Men tråkigt att du skulle behöva det..