Downs syndrom - Vi gjorde abort
Ja, så glad för att jag skrivit ner och alla bilder man har. Väntar på att höra när gravsättningen ägt rum så vi kan besöka minneslunden
Samma här så orolig för att få missfall att tanken på att KUB skulle visa något avvikande inte ens slog mig, helt galet, och nåt man definitivt kommer tänka mycket på om man blir gravid igen.
Har haft telefonmöte med min klinik nu, de tyckte först att vi bara kunde vänta in nästa mens och börja med sprutorna. De föreslog sen att jag kunde göra hydrosonografi i nästa cykel eftersom jag är så orolig för ärrbildning. Ska ringa dem när jag får positivt på äl-test. Började testa det imorse, två veckor efter avbrytandet, och det var positivt?? Känner mig helt förbryllad. Kan min kropp verkligen ha återhämtat sig redan efter att ha avbrutit i vecka 17? Efter senaste tidiga mf var äl 11 dagar sen... eller är det några hormoner som sitter kvar och spökar..? Har för dålig koll på hur de här testerna funkar.
Lång tid att vänta men kul ändå om ni kör nästa försök ungefär samtidigt
Vi ska också besöka minneslunden när vi vet att han finns där ❤️ Har du framkallat bilderna som du tog?
Ja, känns ju tyvärr som att det blir ännu en sak att vara orolig för om man blir gravid igen 😔
Åh va härligt att ni får börja redan den kommande mensen! Och att du redan verkar fått äl! 😃 Jag vet tyvärr inte heller om det kan visa fel på äl-testerna efter avbrytandet. Men har i alla fall inte hört något om det. Som jag har förstått så kan man ändå få äl rätt fort efter.
Ja, kul om vi blir ruvare samtidigt❤️