Downs syndrom - Vi gjorde abort
Men huvudsaken är att vi vet o vi stöttar varandra.
Vi finns i våra tankar, kramenom
Grattis Limpan83 :D
Grattis Tjejer, vad helt underbart det låter, ja NU är det verkligen er tur.
Stor kram o LYCKA TILL
Hej på er :)
Limpan fråga din läkare men här hos oss görs inte moderkaksprov (isf får vi åka till Lund tror jag) utan här görs endast FVP, det är kanske en anledning?
Allt det bästa, lycka till, kram Lise
Ja jag vet det verkar hur konstigt som helst, men tydligen prioriterar de olika sjukhusen olika, men kanske det finns ett sjukhus nära dig som erbjuder det så du kan göra det där. Jag förstår din oro o din önskan att kolla så tidigt som möjligt.
kram
STORT Grattis till den nyblivna frun.
Du ska se att det ordnar sig med graviditet, behåll fokus o kämpa så kommer det igen.
Kramenom
Nu tycker jag att tråden tystnat lite, så vi får väl liva upp litegrand.
Hoppas allt går bra för er andra, själv har jag fått plus och gått igenom Mkp o allt är bra :) går in i vecka 15 denna vecka och nu börjar det på allvar kännas som om det är på riktigt.
Enda trösklen kvar nu är RUL som förhoppningsvis sker inom en månads tid.
Förresten har ni andra tänkt på hur tolerant o annorlunda man ser på barn och vuxna med handikapp såklart DS men även andra handikapp, jag tyckte jag var tolerant och ödmjuk tidigare men kan ärligt säga att nu känns det helt annorlunda i hjärtat när man ser o pratar med dessa personer vuxna/barn.
Å så till sist, vilket underbart väder vi har fått, fortsätt och njut av ett underbart Sverige o alla tummar o tår hålls för oss alla oavsett var vi befinner oss i cykeln.
Stor kram Lise
AlidaC: Ja vilken tur att du hittade denna tråd, läs o finn tröst o se att det du känner och sörjer är så som det är, vi tänker ganska lika alla här, beklagar verkligen er förlust.
Som skrivet tidigare, här får du fråga tycka känna precis det du vill.
Stor styrkekram