vilms07 skrev 2010-10-20 22:23:51 följande:
hade 2,7 innan och nu 0,6 så en ordentlig effekt har det ju. jag känner dock inget alls rent fysiskt. när börjar du med pergo? jag börjar på söndag, mens idag.
Ja, det var ju verkligen en rejäl sänkning. Bara på en månad? Hoppas mitt också sjunker så fort. Hur ofta ska man testa sig? Äter provera nu som ska framkalla mens sen börjar jag med pergo på cykeldag 3, borde bli runt 3-4 nov. Har du också tagit provera?
pållan skrev 2010-10-21 00:05:59 följande:
hej helena29! jag vet inte ännu, ska ta blodprov nu på fredag. hoppas! särskilt som jag också har fått pergo för första gången den här månaden... Hur har det gått för dig, fick du levaxin? och när börjar du med pergo?
vilms07 skrev 2010-10-20 22:23:51 följande:
hade 2,7 innan och nu 0,6 så en ordentlig effekt har det ju. jag känner dock inget alls rent fysiskt. när börjar du med pergo? jag börjar på söndag, mens idag.
Å vad skönt att höra! Hoppas att mina värden också gått ner så mycket! lycka till med pergostarten, jag har precis tagit min första kur - tog sista tabletten i går.
Bara tagit levaxin 50mg i knappt en vecka och jag vet inte när jag ska nya prover igen. han sa inget om det.
Ska ta provera i 10 dgr nu för att få menssen börja med pergo 3-4 nov kan jag tro.
Skönt att du börjat med pergo, har du känt nåt speciellt? Hade du egen Äl eller hur var det? Vad tror din läkare om dina chanser med pergo?