• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Maseralda skrev 2010-10-19 17:51:10 följande:
    Ska vara i Liljeholmen kl 14 så det blir lite sent att komma efter. Men nästa vecka har jag inget planerat Glad
    jaha okej men då hör vi av oss när vi planerat vad som blir nästa vecka
  • kcs

ja mig går det bra=) vart vill du då?

• kcs

ja varför inte=) skulle vara jätte kul

• kcs

enligt mig så ska alla ha någon gång nära till sitt hem=) jag åker gärna till väsby då det också tar en och 40 min att åka och klagar inte för min lille pojk älskar att vara ute och bland folk hela tiden=) tisdag skulle passa bra då det e från 0-5 kl 13 då det inte är så tidigt.... tänker mer på er som har äldre bran som också vill vara med=) sen tog du faktist min ide jag tänkte förslå då vi kunde gå till någon öppen förskola och ha vår egen stund med baby massage då jag läst att bebisar tycker väldigt mycket om det=)

jag har själv gått på massage utbildning inte för bebisar men ändå man kan juh hitta på lite=)

jag e på när det gäller väsby

• kcs
    Mallefnatt skrev 2010-10-19 20:23:02 följande:
    Ja självklart tycker jag att alla någongång skall ha nära till sitt hem..

Tisdag kl 13 Upplands väsbys öppna förskola är ett förslag till nästa vecka..
    japp=) vi kan ju prata mer imorgon med alla andra=)
  • kcs
    Mallefnatt skrev 2010-10-20 20:18:18 följande:
    kcs : hitta flyg 1400 tur =)
    haha har du redan vatt inne och kollat=) till när är det då?
  • kcs

haha okej=) ja jag vet ej änn... blir det ingen resa till spanien så kan jag hänga på i november

• kcs
    Mallefnatt skrev 2010-10-20 20:54:46 följande:
    håller tummarna för ingen resa till spanien..
    hahaha va elakt haahahha men förstår
  • kcs

nej nu vill jag tycka=) vi har varit så mycket inne och lekt ditan och datan.... tycker att vi ska promenixa ute istället och så kan man ta med någon liten varm cholkad och så kan vi ju grilla lite korv då vi kan vara ute i det friska luften.... våra barn behöver komma ut i naturen=) ta på oss varma kläder och ha en liten ute dag=) är det någon som e på eler e jag kanske hel ute och sycklar?

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor