Inlägg från: Mallefnatt |Visa alla inlägg
  • Mallefnatt

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

kcs skrev 2010-10-13 20:34:03 följande:
    ja sickla för mig med.... det är ju långt för oss andra.... man ska ju träffas på nya ställen då man utforskar vad som finns=) kl 13 sickla på onsdag då vi får se en ny lekland=) tack för idag tjejer=) hade det jätte myssigt
    Jo det är långt för oss som bor på norra sidan.. tog 1,5 timme för mig att åka..

Det finns lekland över hela sthlm så vi kommer nog hinna avverka flera.. =)
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • Mallefnatt
    kcs skrev 2010-10-13 20:41:38 följande:
    ja det är juh kanon att ha flera olika ställen att tråffas..... hoppas ni kom hem bra=)
    Jo det gjorde vi.. men Isac blev så ledsen för att han inte hann säga hejdå till dig.. det var viktigt.. hehe söta dom är barnen..

Ella sjusovaren sover fortfarande.. så nu skall jag väcka henne i tro om att jag kanske får sova tidigt ikväll.. =) Hon blev lite trött..
  • Mallefnatt
    carroimsdal skrev 2010-10-13 21:17:02 följande:
    SIckla blir bra
    Vi får kolla om det går tvärban ut dit så alla får plats
    annars är det väl bara ta bussen i omgångar då=P

Jätte mysigt idag=)
    Leo blev jätte pigg när vi kom hem, han sitter och suger på sin napp som är galet populär :D (tack igen mallefnatt)
    Jätte kul att han gillade nappen..  =)

Jag har fortfarande kvar några nappar.. :p
  • Mallefnatt
    kcs skrev 2010-10-16 08:11:36 följande:
    ja vid entren av leklandet som ligger vid sicklas köpkvarte.... buss från slussen 71 eller tvärbana tilll sickla och där efter buss 'ändå..... nog bäst att alla träffas där då man måste ta buss och alla har barnvagn.....roligt att du vill hoppa in=) välljommen
    Jo det är nog bäst att alla möts där.. tyvärr så är ju inte bussarna allt för breda.. =(
  • Mallefnatt
    kcs skrev 2010-10-16 21:40:00 följande:
    pratade med min brors sambo och hon säger att det finns två lekland men den största ligger vid willis att man tar salsköbanan från slussen går av i sickla och promenerar dit tar typ 10 min som juhanna säger=)  då kan alla mötas i slussen och åka tillsammans.... så får man en liten promenad också hihihi
    vad heter det andra leklandet?
  • Mallefnatt
    kcs skrev 2010-10-18 13:20:37 följande:

som kommer att åka

kcs
    carromisdal
    juhanna
    mallefnatt
    vronka
    novasM
    martina
    lina87
    lillzandra
    ida
    joohanna88
    josenoah

om jag har glömt någon så snälla skriv in er så att vi vet

Kul... verkar som att vi blir några stycken..
  • Mallefnatt

Haha... Under mina 2,5 år som mamma har jag hunnit avverka 10 vagnar.. haha!! Det är ju så kul att byta vagn..

• Mallefnatt
    kcs skrev 2010-10-18 17:24:14 följande:
    hade jag gjort så så hadde min man fått fnatt på mig=)
    Det har min fått några gånger.. =)
  • Mallefnatt
    carroimsdal skrev 2010-10-18 22:00:18 följande:
    Ja precis första hade han bara ont i benen, verkar vara så nu också.. han har mått jätte bra under dagen men sen alltid mot kvällen kommer smärtan i benen.. men han verkar må bra nu sover han=)
    Mallefnatt skrev 2010-10-18 17:00:43 följande:
    Haha... Under mina 2,5 år som mamma har jag hunnit avverka 10 vagnar.. haha!! Det är ju så kul att byta vagn..
    Haha jävlars! men vart förvarar du alla vagnar!?=) kanske säljer dem?
    Hur länge har bebisar liggvagn btw?Min lilla knådd är 5 månader=)
    Lekland.. tja.. ett ställe där barn kan springa runt och leka hehe=) kanske ingen hit för små bebisar som knappt kan sitta men det är mysigt när man är fler mammor med små bebisar kan man ha dom i ring som vi hade förra gången så får dom ligga där och mysa lite..och lära sig att vara lite sociala=P
    Ja säljer av vagnarna... o hittils har jag inte gått back på någon vagn.. är väl enda anledningen till att inte karln min blivit helt tokig.. haha!

Idag har jag 4 vagnar hemma.. 1 syskonvagn , en sulky , en emmaljunga scooter (till sonen när han är själv) samt en singel liggvagn till Ella när hon är själv.. Alldeles för många vagnar men så fort hon kan sitta så säljs 2 av dom..

Upp till 6 månader brukar bebisar ha liggvagn..
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor