• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

carroimsdal skrev 2010-10-18 15:19:13 följande:
    haha jaa, så går man runt där och provkör lite och den andra är bättre än den ena..
    typ hahahhahahah
  • kcs

hade jag gjort så så hadde min man fått fnatt på mig=)

• kcs
    oväntatväntatgravid skrev 2010-10-18 21:21:23 följande:
    Eller jag kanske var Ida, som var inskriven på listan?? Heter nämligen så!
    hahah ja jag viste inte vad du hette på fl så jag skrev dig som ditt namn hahah har så många nummer vissa har jag som namnet på fl andra som ens riktiga namn..... men du är inskriven på listan ialla fall
  • kcs

ett ¨råd till alla som kommer.... det kommer att vara svinkallt ute så ta på barnen varma kläder samt  en filt ifall.....

• kcs
    Josenoah skrev 2010-10-19 06:52:47 följande:
    Vad kul att se att det blir så många :) Ser fram emot onsdag!!  Nån som varit där förut? Tänkte mest om det fanns möjlighet att värma barnmat där ? Men skulle inte kunna tänka mig att det inte skulle finnas det ?!
    ja det har dom.... dom har weyns coffe där=) då finns det mickro... om du har flask ersättning kan man ochså värma det under kranen med varmt vatten
  • kcs

okej nu blir jag förvirrad.... vem ska ses i i slussen och vem ska ses i sickla?

• kcs

ja öppna förskolan e juh det=)

ja alla i slussen dom som inte åker bil då eller tar tvärbanan någon annan stans.... ja satsköbanan åker dit sen är det en liiten promenad som nog alla vill vara med på så barnen får frik luft......

halv ett i slussen då

• kcs

ja hoppas alla har mitt nummer ifall det skulle bli något=) syns imorgon vet ja

• kcs

dom flesta har att man kan hyra ifall att

• kcs

ni som skulle möta oss i sickla station... så blir det nacka station istället mycket närmare att gå därifrån

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor