Inlägg från: carroimsdal |Visa alla inlägg
  • carroimsdal

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

ja vi ses i slussen och åker tillsammans tycker jag

• carroimsdal

vilken tid ska vi ses i slussen?

Idag har Knådden (Leo) fått sin andra omgång av vaccinations sprutor hoppas inte att han får feber eller något , fick inte det förra gången. Imorgon har vi TBC spruta också OM han håller sig fri från feber.
    Så om jag inte skulle komma på onsdag vet ni varför. Men det ska nog gå vägen

Annars skickar jag ett sms=)

Gick omrking på babyland och babyproffsen här om dagen.. helt galet. man vill juh ha nya vagnar hela tiden Tungan ute

• carroimsdal

haha jaa, så går man runt där och provkör lite och den andra är bättre än den ena..

• carroimsdal
    Fiaw89 skrev 2010-10-18 21:17:53 följande:
    åååh, va roligt för er att ni verkar bli så många denna gång! :)
    ingen som svarade på mitt förslag.. men ni bestämmer nog något annars när ni ses.Liam mådde som vanligt efter första och hade jätteont i benen och förhöjd kroppstemp. när han tog andra sprutan. Men det är så olika..  Va redo me alvedon bara :)
    Ja precis första hade han bara ont i benen, verkar vara så nu också.. han har mått jätte bra under dagen men sen alltid mot kvällen kommer smärtan i benen.. men han verkar må bra nu sover han=)
    Mallefnatt skrev 2010-10-18 17:00:43 följande:
    Haha... Under mina 2,5 år som mamma har jag hunnit avverka 10 vagnar.. haha!! Det är ju så kul att byta vagn..
    Haha jävlars! men vart förvarar du alla vagnar!?=) kanske säljer dem?
    Hur länge har bebisar liggvagn btw?
    oväntatväntatgravid skrev 2010-10-18 21:20:48 följande:
    Hej! Jag kommer också på onsdag, har inte träffat er förr och är ganska ny här på sidan. =)
    Jag har fått sms iaf.

Hur gamla är era barn? Min son är 4 mån. Jag är 21, snart 22.
    Vad är ett lekland :P?? Förlåt, har inte så stor koll på det..
    Min lilla knådd är 5 månader=)
    Lekland.. tja.. ett ställe där barn kan springa runt och leka hehe=) kanske ingen hit för små bebisar som knappt kan sitta men det är mysigt när man är fler mammor med små bebisar kan man ha dom i ring som vi hade förra gången så får dom ligga där och mysa lite..och lära sig att vara lite sociala=P
  • carroimsdal

va snö? nej fy farao

Mallefnatt skrev 2010-10-19 09:37:44 följande:
    Någon som vill ses på centralen innan och åka tillsammans???
    Ja jag ses gärna på centralen:D
  • carroimsdal

Men vi möts i slussen allihopa?
    Mallefnatt och jag möts på centralen för att sedan möta upp er andra på slussen...eller?
    Saltsjöbanan från slussen går väll dit vi skulle och så var det en 10 min promenad till stället då får nog dom flesta plats om vi alla möts i slussen?
    Eller är jag totalt ute och cyklar haha

• carroimsdal

då ses vi imorgon då alla=)

och dig mallefnatt träffar jag på centralen kvart över tolv då.

• carroimsdal

bara komma brudar=)

Mallefnatt skrev 2010-10-20 20:18:18 följande:
    kcs : hitta flyg 1400 tur =)
  • carroimsdal

hahaha

Mallefnatt skrev 2010-10-20 20:54:46 följande:
    håller tummarna för ingen resa till spanien..
    Nu har jag prövat med gröt till knådden, fast han verkar galet pigg fortfarande. Han verkar ha haft jätte roligt idag. han är verkligen på jätte bra humör:D
  • carroimsdal

ja precis=)
    nej nu ska jag natta knådden, hör en gnällig bebis.

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor