Inlägg från: Mallefnatt |Visa alla inlägg
  • Mallefnatt

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Kul att flera har hittat till tråden... ! =)

Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • Mallefnatt
    NovasM skrev 2010-09-23 16:53:59 följande:
    Hmm.. man borde allt kunna hitta på något annat! Gäller bara att få igång fantasin vilket inte alltid är det lättaste:) Jag ska ta och tänka på det där:)
    Lekland?
  • Mallefnatt

Det finns flertal lekland runt om..

Veddesta,Täby,Arlanda/märsta,Tumba.Skärholmen.

Det är väldigt smart idé för oss med lite större barn också så kan dom roa sig samtidigt som man kan prata lite granna.. Min son sitter väl still 10 min kanske sen är det full rulle.. och jag kan bara tänka mig hur mkt jag kommer få jaga han på fredag ändå..

Många har hittils sagt att dom skall komma till Kulturhuset på fredag.. men vet tyvärr av erfarenhet att många är väldigt på och sen kommer dom inte.. Hoppas verkligen nu att folk kommer =)

Men för er nya kl 14 på kulturhuset på fredag 1 oktober. Vi ses utanför på plattan och går sen tillsammans upp.

• Mallefnatt

Vad kul att man iaf inte kommer stå där själv utan att det kommer fler! =)

Bebisfixerad skrev 2010-09-26 23:32:06 följande:
    blää min lilla skrutta e sjuk =( dunder förkyld å som alltid när hon blir minsta lilla sjuk ( är väldigt infektions känslig)
    så får hon astma och hemsk krupp på köpet =(
    men hoppas hon blir bättre tills på fredad =) ..

oj oj va många det böörjar bli =) riktigt roligt =) 
    Trist att din lilla skrutta är sjuk..hoppas hon blir bra tills på fredag.. håller tummar!!
  • Mallefnatt
    NovasM skrev 2010-09-27 15:10:34 följande:
    Jag kommer såklart också!! Även om jag är seg på att svara jämfört med alla andra:) Det ska bli jättekul att ses tjejer, har aldrig varit på  Kulturhusets café, men det är säkert superbra:)
    det jobbiga är att det ligger på plan 5 tror jag.. o om alla skall upp samtidigt kommer det ta tid med hissen..
  • Mallefnatt
    kcs skrev 2010-10-01 18:49:33 följande:
    tack tjejer hade verkligen jätte mysigt hoppas man kan bestämma att träffas en gång i vecka då alla kan=) skulle vara trevligt att träffa er andra som inte kunde komma.....
    Ja jätte trevligt var det idag =)

Vad sägs om onsdag alla???
  • Mallefnatt

Fredagar skulle passa bra för mig.. men tiden spelar roll..
    Isac går på dagis till 12.45 så jag kan tyvärr inte ta det tidigare än kl 14 om jag skall hinna till stan..

Ang underbara barn mässan skall jag åka in på lördag.. vore kul med sällskap!?

• Mallefnatt
    Fiaw89 skrev 2010-10-02 11:06:38 följande:
    Halloj, tycker de blev väldigt förvirrande nu gällande vilken tid de blir på fredag.
    Ska vi säga 13 tiden då? Så kan Mallefnatt komma lite senare?
    12 kan bli liiite tidigt för mig eftersom att Liam oftast sover till 9 och äter lunch runt 11.
    Men, vi anpassar oss såklart ifall de inte funkar för någon annan..
    Ja tycker också det vore bra med 13 tiden.. som Fia säger så kan jag komma lite senare..
    Men om det blir innan så blir det stress med lunch o övriga rutiner o så..

Så eftermiddagen på fredagar vore bra..
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor