• Juhanna

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Fiaw89: Är det stadsmissionens öppna förskola du menar? Vi åker gärna dit nästa vecka. Vi brukade vara där ganska ofta förut men nu har jag inte vart där på ett tag.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • Juhanna
    Mallefnatt skrev 2010-10-19 07:52:22 följande:
    Hur har dom öppet? och är det indelat i ålder?
    Dem har öppet från 12:30 på onsdagar och torsdagar, och sen har dem öppet varannan måndag förmiddag.
    Egentligen har dem ju en åldersgräns där, och det är upp till 22, men många som går där är ju äldre. Dem är inte så noga men tanken är väll att det ska vara föräldrar upp till 22.
  • Juhanna

Stadsmissionens öppna förskola är inte överdrivet noga med ålder. Som jag sa tidigare är det en hel del som brukar vara där som är över 22.

Sen finns ju tuben i Farsta och deras åldersgräns är ju 25

• Juhanna

Promenader är inget för oss, ungen tycker inte om att åka vagn.

Är det någon som vet vad dem pysslar med på diselverkstaden i sickla?

• Juhanna
    Josenoah skrev 2010-10-21 19:44:48 följande:
    Var in och kika på deras hemsida såg ut som om dem hade en hel del olika aktiviter att välj mellan. Bor du nära Sickla? Om du åker dit så följer jag och min grabb med gärna :)
    Nej jag bor egentligen inte nära, men vet att det händer en hel del för barn där. Många föräldralediga från nackahållet brukar åka dit.
  • Juhanna
    Fiaw89 skrev 2010-10-22 17:22:49 följande:
    anledningen till att dem flesta tyckte att man skulle ses mån-tors är ju just för att allas män slutar tidigare på fredagar..     men jag kan ju avvara några timmar med honom och träffas ifall de är den enda dagen då du kan? :)
    Nej för mig spelar det ingen roll. Jag kan alla dagar men det var ju någon annan i tråden som bara kunde måndagar och fredagar.
    Jag har förstått att det är för männens skull ingen vill träffas på fredagar det var därför jag tänkte att det kanske funkade om man träffades tidigare.
  • Juhanna

Vi kommer inte på onsdag. Hinner inte mer än komma och vända då jag måste hämta stora tjejen på dagis

• Juhanna

Hon har ju vart hemma från dagis i en månad och längtat tillbaka till kompisarna så hon vill nog gärna vara där. Någon annan gång kanske.

• Juhanna

Ja vi har vart där och det är helt klart det bästa leklandet jag har vart på hittills. Men är det inte svårt att ta sig dit komunalt?

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor