Inlägg från: Bebisfixerad |Visa alla inlägg
  • Bebisfixerad

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

hej tjejer hoppas ni haft en trevlig dag. hade verkligen sett fram mot idag men så blev hon ju så dålig mitt lilla hjärta =(

jobbigt att hon ska ha så lågt imunförsvar =(

• Bebisfixerad
    Linaa87 skrev 2010-10-01 23:47:24 följande:
    Jag klickade just runt på nätet lite, och så såg jag att det är underbara barn mässan mellan den 8-10 oktober 11:00-15:00. Där har dem allt från sång&rythmik, seminarier och andra utställningar. Inträde kostar 130:-/vuxen och gratis för barn 0-6månader i vuxens sällskap och 20:- för äldre barn. Tänkte att det kunde vara en rolig liten dagsutflykt för oss mammor och våra kids. Vad säger ni andra? Gå gärna in på deras hemsida www.underbarabarn.com och kika runt!
    det låter ju som en toppen ide =)
  • Bebisfixerad

hej tjejer hoppas ni får en toppen dag imorgon. kanske kan ses imorgon. skulle jobbat men vart inte så. ska till sjukhuset. =(
    men vilken tid skulle ni ses? 

• Bebisfixerad

hej hej tjejer hoppas ni hade de trevligt sist.

vi skulle kommit men blev inte som planerat =/

blev inlagd på sjukhuset =( kom hem idag

• Bebisfixerad

kan inte tisdagar onsdagar eller torsdagar jobbar dom dagarna =(
    blää.
    hoppas ni får kul på onsdag iaf kramar 

• Bebisfixerad

ååå vill oxå ses imorgon juu

• Bebisfixerad
    Mallefnatt skrev 2010-10-21 07:24:23 följande:
    Tisdag kl 13. Upplands väsbys öppna förskola..
    men blää =(
    varör måste de alltid bli en tisdag onsdag eller torsdag? då kommer ja ju aldrig kunna följa me =( 
  • Bebisfixerad
    carroimsdal skrev 2010-10-21 23:28:20 följande:

Sophie la Girafe :D
    Fanns på NK
    hihi sötnosen =)
  • Bebisfixerad
    kcs skrev 2010-10-22 09:41:16 följande:
    vilka dagar kan du? du kan juh hänga på tjejerna som vägrar åka långt... dom som bor åt ditt håll=)

kan ju prata med tejerna på tisdag och kolla vi kanske kan ta en måndag för fredag kunde ingen som jag vet.... ialla fall inte jag då min man slutar tidigt=(
    carroimsdal skrev 2010-10-21 23:14:35 följande:
    ute låter kalas mysigt, hehe blir nog lite tajt för mig beroende på NÄR  well well=)
    Kanske när jag kommer tillbaks eller om jag kommer hem tidigare och allt inte gått vägen.=)

Hittade min sophie giraff btw:D Leo vart helt galen i den.. rekomenderar den starkt!
    ja vissa har ju det bra och åker iväg hahahhahhah

va söt lille älsklingen va=) så fin tröjan var på han..... jag och cattis måste fan åka till digja jag kan åckså åka en bit mig spelar det ingen roll=)

mallefanatt jag sa till manen min att jag ville åka... han tyckte det låter som en bra ide=) men att jag skulle försöka att vi åker i slutet på januari då vi hade lite mer pengar så att jag inte åker med lite pengar då han vet att jag älskar att shoppa hahhaha

men åååh =(

ja kan bara måndagar å fredagar =p

• Bebisfixerad
    finbusen skrev 2010-10-23 20:50:35 följande:
    Just det, kom på.. Jag har två st oöppnade förpackningar mjölkersättning (sempers från födseln) ifall någon vill ha?

Köpte på mig när vi skulle testa ge henne vanlig mjölk men det gick inge vidare så nu står de bara där och skräpar..

jag har några burkar nutramigen om din lilla skrutt äter de?
  • Bebisfixerad
    finbusen skrev 2010-10-26 23:21:07 följande:
    Är det 1 eller 2 'an du har? 
    jag har burkar kvar av 1an ca 4st samt 8burkar 2an
  • Bebisfixerad

hej tjejer hoppas allt är bra med er.
    min lilla sessa e sjuk =( öron och ögoninflamation blää =( 

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor