• AnnaT

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

hej jag händer gärna med nästa gång,  :)
    Heter Anna är 21 bor i Enskededalen men min man och våra  två barn en son på 2½ och en dotter på 11 mån :)

• AnnaT
    Linaa87 skrev 2010-10-01 23:47:24 följande:
    Jag klickade just runt på nätet lite, och så såg jag att det är underbara barn mässan mellan den 8-10 oktober 11:00-15:00. Där har dem allt från sång&rythmik, seminarier och andra utställningar. Inträde kostar 130:-/vuxen och gratis för barn 0-6månader i vuxens sällskap och 20:- för äldre barn. Tänkte att det kunde vara en rolig liten dagsutflykt för oss mammor och våra kids. Vad säger ni andra? Gå gärna in på deras hemsida www.underbarabarn.com och kika runt!
    Hej jag träffas gärna nästa fredag men jag tror inte att mässan är något bra ställe tyvärr det brukar vara överfullt där. Streesigt mycket ljud osv

annars kan jag följa med en annan dag :)
  • AnnaT

Hej hej jag tror jag kommer på fredag sonen kanske fått vattkoppor är det det så är det ju inte så smart att dra med lilla syster heller me vi vet inte än vad det är.

• AnnaT
    Mallefnatt skrev 2010-10-08 19:18:32 följande:
    För er som inte var med idag så pratade vi lite om att byta dag från fredag till onsdag..
    Ofta så slutar karlarna våra tidigt på fredagar och då vill man umgås med dom..

Därför gav jag förslag på onsdag istället..

Sen bestämde vi att på onsdag kl 13 på leklandet i skärholmen centrum.  Abra kadabra tror jag det heter..
    Vore jätte kul om vi blev några stycken..
    Barn under 1 år går in gratis..  Självklart även vuxna..
    synd att ni valde just onsdagar eftersom att det bara är då ÖF för unga har öppet i farsta och på söder.
    men kan försöka komma p åonsdag :)
  • AnnaT

jag kan tyvärr inte följa med den här gången heller :( nu har dottern fått vattkoppor och sonen ögoninflammation :(

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor