mariliza skrev 2010-11-17 08:03:23 följande:
Hej på er! Detta är heeeeeelt otroligt! Men jag är gravid IGEN!! Har inte ens haft mens mellan, utan blev gravid direkt efter missfallet. Helt otroligt!
Så tjejer! Än är inte hoppet ute!! Detta är då min 7:e graviditet, nu ska väl det ändå få bli en bebis?!! Ett syskon till min son, som kommer vara 3 år och några månader om det nu kommer en plutt i juli .
Helt fantastiskt!!
Det som är skönt, jämfört med den förra grav jag hade i okt så känner jag mig så cool! Kollar inte efter blod i trosorna, på pappret osv, tänker knappt på att jag är gravid, kommer fortsätta träna etc. Förra gången var jag så orolig, vågade inte gå och träna eller nåt, men det gick ju inte ändå. Nu tänker jag bara att "går det så går det", jag orkar inte oroa mig mer nu, utan tänker fortsätta leva som jag brukar utan ångest och oro!
Men det är som om kroppen förra gången visste att något inte stämde...så känns det inte nu .
Lycka till alla ni andra!!
GRATTIS!!!! Jag tror det är helt rätt, att bara köra på som vanligt, & kan man ha inställningen "går det så går det", så tror jag man orkar mer:0)...
Håller på om det att det kändes i kroppen att det inte stod rätt till, när jag fick mf..... Var helt annan känsla då jag blev gravid andra gången & det gick bra hela vägen.
STOR KRAM