• Miss Mii

♥♥ Du som haft MA, MF och X fantastiska tråd!! DEL 13!♥♥

hej allihopa!
    Det var min man som hittade er och talade om för mej! hihi, han gillar er. Han gillar allt ni gjort för mej nämligen!
    Så nu är jag här igen.
    Och smyger in mitt en vecka gamla plus... :)
    Jag är lite lugnare än sist, men oron sitter allt där på axeln och viskar.
    Förhoppningsvis får Zebastian ett syskon i juni. Då har han hunnit bli 3. Var tog tiden vägen?

bebis igen, bra "initiv"! *vink vink*

olive1, beklagar dina mf, håller tummarna i fortsättningen. Och såklart, välkommen!

• Miss Mii

kia, he he he... vi har renoverat sen i maj! Nu flyttar vi nog in riktigt till helgen... Vi har bott hos min mamma den senaste månaden då det blev för kallt och bökigt att bo i vår sommarstuga... Men det gick att få till ett litet plus ändå! ;)

håller tummarna för er!

• Miss Mii

hej tjejer!

välkomna alla nya, jag kan bara hålla med fg talare och tala om hur mycket tjejerna här betytt för min, och min mans, psykiska hälsas skull. Det finns egentligen inte så många ord som tröstar. Tröstar på riktigt. Men man kan prata av sig, och på så sätt bearbeta all skit. Olika saker funkar för olika människor. Det funkade bra för mej under tiden och efter mina 2 mf. Nu har jag min son Zebastian på 2,5 och en liten i magen. Oron släpper tyvärr inte ens nu, fast jag vet att jag kan få barn. Det är sån skit vi får bära med oss men som på något vis ändå stärker sen. Sen. Och det är svårt att se till "sen" när man är mitt uppe i det.
    Häromdagen hos bm och inskrivningen förjade jag gråta för mina 2 förlorade. Det är över 3 år sedan och det gör fortfarande ont. Så är det.

Mariliza, så kände jag också, och vet du vad? Det är ok att känna så! Ok att inte vilja, inte orka men ändå önska det mest av allt. Skit i 4 år. Det blir som det blir. Man kan inte påverka det. Det var när jag först plötsligt en dag verkligen kände att "det spelar ingen roll mitt liv är ju egentligen rätt bra som det är" som det lossnade och jag blev gravid. Jag hade bestämt det för mej själv flera gånger tidigare, men dagen då jag verkligen kände det, det kunde jag verkligen inte påverka.

Fasen, det här vet jag inte om blev så peppande....? Men förstår ni vad jag menar? Utan den där sanna klyschan att "det blir bättre" och sånt krafs....

honung: hej! *vink vink* tack! Låter som ni haft det lite körigt... Börjar det lugna sig? Kram!

• Miss Mii

marliliza, GRATTIS! You go girl!

• Miss Mii

veverica, hej vännen! Roligt att höra att ni har det bra! Mental förberedelse är det som gäller. Jag slutade med p-piller i januari men kände mej verkligen inte redo förens vi bestämde oss att börja försöka på sommaren. Nu känns det kanon. Såg en liten bebis volta i magen på ul i måndags:) Är i v12 nu och har redan gjort 2 ul... Är man skadad så är man! ;)

Bara det att ni börjar prata om det är ju bra! Babysteps liksom! :)

Kram!

• Miss Mii

astrid, hmmm jag undrar också. lite läskigt faktiskt... :)
    allt bra med dej?

Svar på tråden ♥♥ Du som haft MA, MF och X fantastiska tråd!! DEL 13!♥♥