Kelly1994 skrev 2010-09-28 14:10:50 följande:
Det är väl självklart!! Barnet har mycket större risk till missbildningar och sjukdomar när det är två syskon som får barn. Barnet skulle säkerligen också tillhöra den stora gruppen som skulle är äcklad av folk som har sex med sina syskon, alltså vara äcklad av sina föräldrar och sig själv, vilken jävla INAVEL! Och eftersom syskonen gillar att ha sex med sin släkt kan de väl lika gärna sätta på sin unge?
Mina barn löper också ökad risk för att födas missbildade (säkerligen större risk än de flesta barn som föds inavlade), jag skulle bli ganska sur om samhället ville tvinga mig att göra abort.
Att barnet skulle äcklas av sina föräldrar är rena spekulationer. Många äcklas av homosexualitet men barn till homosexuella föräldrar gör sällan det. Tycker du att avkommans eventuella känslor inför sina föräldrars förhållande ska vara avgörande i frågan om de ska få skaffa barn eller inte?
De flesta som våldtar barn är
inte ihop med sina syskon, så att de skulle utgöra någon ökad risk för barnets säkerhet tror jag att vi kan utesluta, inte sant!?