Inlägg från: miapia43 |Visa alla inlägg
  • miapia43

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

hej alla! tittar in en snabbis och tänkte fråga. kan man må illa innan bim. jag mår så sjukt illa i 2 dagar med kväljningar. kan inte åka buss. dag när jag skulle åka buss så satt det en dam med ett kilo hårspray i huvudet. jag blev så illamående. fick kliva av. gick den sista biten och blev bättre. när jag kom hem så fick jag kväljningar igen för gubben stekte kött. gulligt av honom. gick och la mig en stund. skulle ligga en kvart men sov 3 timmar. vart uppe en stund och nu ska jag sova snart igen. hoppas detta går över. blir rädd för magsjuka för då får man ju feber och då blir min kurva fel. fast magsjuka brukar man ju spy och det gör jag inte. därför undrade jag om man kan må illa på äl 7-8 ungefär.

kram miapia
  • miapia43
    godmorgon alla!

FF har flyttat min äl igen, jag ska alltså haft ägglossning för en månad sen Ja, ja.. just nu har jag sjukt ont i magen, drag ut i ryggen och ont när jag går. På kvällarna är det värst, när jag ligger i soffan känns det som livmodern är hård hela tiden. Vet inte vad det är men jag ska ringa gyn så fort jag får svar på min urinodling, stickan visade inget. Mina bröst ömmar massor särlsillt bröstvårtorna och brösten har liksom växt Men som sagt, vänta är nog det ända jag kan göra.

låter ju som du skulle vara gravid. kanske är låghormonad som man läser om här.

själv så mår jag så sjukt illa och är så trött. illamåendet blir värre för var dag. men det går väll över.
  • miapia43
    Vi 4 skrev 2011-03-19 14:25:01 följande:ju extremt, men något verkar ju samtidigt vara annorlunda med tanke på de negativa testen.  
    MiaPia, kurvan ser fin ut och hoppas att symptomen är på grav och inget annat
    ja än så länge är den fin.

men konstig känner jag mig. mår så sjukt illa. sedan är jag så trött . måste sova några småstunder. ser man på fillm så somnar jag. så jag kanske håller på att bli sjuk.
  • miapia43
    Lövet22 skrev 2011-03-20 12:38:30 följande:
    Du låter verkligen gravid
    ja man kan ju hoppas på det. vågar inte tro på det ännu. har blivit så besviken förut.

• miapia43
    telgebo skrev 2011-03-21 12:07:04 följande:
    Hur mår alla? Inte varit in på ett tag, haft dataproblem och så är jag så illamående konstant och aptrött så..

Allt bra med mig, väntar svar på urinodlingen som togs i fredags misstänkt UVI, ska lämna blodprov inför KUB idag och till läkaren på MVC idag får se vad han kommer göra då. Ingen aning faktiskt varför jag ska dit.
    Ska fråga varför jag går ner så mycket i vikt när jag är gravid, gått ner 5 kg redan och är i v.9, men det var likadant när jag väntade mina äldre barn också, tycker det är skumt, men då skrattade bara BM åt mig och tyckte jag inte skulle gnälla, gick ner 14 kg då och vägde alltså 14 kg mindre när han föddes än när jag plussade och han var normalstor och 50 cm lång så han växte ju som han skulle själv var jag bara skelett med hud på och en jättemage.

har inte sovit hemma så många nätter på sistone så jag har inte tempat varken onsdag, torsdag, lördag och söndag förra veckan, men tempade idag 37,3 så den håller sig inom det normala spannet skönt nog.
    hej teljebo. jag mår så sjukt illa har gjort det i ett par dagar. igår började mina bröst att göra ont. men idag gör dom ännu ondare. börjar väll bli skendräktig. hihii

fast kurvan är bra tycker jag.
  • miapia43
    BejbyBoo skrev 2011-03-21 12:52:35 följande:
    Miapia, en riktigt fin kurva! Håller tummar och tår för att det står för något bra!!
    Hur lång lutealfas brukar du ha? 
    menar du mellan äl och bim. olika 14-16 dagar.  bim enligt ff den 26 mars
  • miapia43
    BejbyBoo skrev 2011-03-21 13:20:35 följande:
    Japp, precis det jag menade.
    Spännande! Känner du dig "som vanligt"? 
    nej verkligen inte. jag mår så sjukt illa hela tiden. sover flera gånger per dag. och nu har jag fått så ont i brösten. skulle springa till bussen fick stanna för det gjorde så ont.
  • miapia43
    någon som vet hur man går in på andras templistor på ff.

hittar inte på nya sidan
  • miapia43
    hej alla! jag trodde att jag var gravid denna gången. men så fick jag spottings i torsdags.  höll på hela dagen bara vid toabesök. mitt illamående försvann på  torsdagskvällen. på fredagen så hade jag inte blödit så mycket över natten. vilket jag tyckte va bra. glömde säga att jag tog ett test på torsdagen på morgonen och det var neg. på eftermiddagen kom spottingen. men på fredagskvällen blev jag livrädd. varning äckelvarning..
    jag var på toa och var så glad för det verkade som blödningarna var borta. skulle bara torka mig och då kom det som 2 leverbitar på pappret. det var som hel avärlden försvann ett  tag. blev inte ledsen då mest chockad. tänkte att detta kanske är missfall. efter det så har jag inte blödit. tempen gick upp igen. och nu ikväll så testade jag mig för skoj skull. det blev 2 streck så nu fattar jag ingenting. ska ta nytt imorgon. säkert bara ett spökstreck. men ska jag skriva liten blödning nu eller spottings. någon som vet.

bild finns i galleriet

bimdagen

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*