Inlägg från: miapia43 |Visa alla inlägg
  • miapia43

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

grattis till er som fått +
  • miapia43
    Bubblamaj skrev 2011-02-17 15:50:10 följande:
    Ser vad du menar, jag vet faktiskt inte om dippen kan komma så tidigt. FF säger dag 6-10 har jag för mig men det finns säkert undantag. Måste bara säga att jag är imponerad över din och mannens fantastiska svit- har du lite lust-tips att dela med dig av?
    ja jag kan skriva i din inbox om du vill hihi
  • miapia43
    hej alla är bara inne en snabbis. är så trott idag. tänkte testa på fredag tänkte jag om kurvan fortdätter vara så bra som den är nu.
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-22 21:42:33 följande:
    Miapia FAN vad jag har saknat digHjärtahåller ju alla mina tummar upp inklusiv tå tummarna haha
    hej vännen ja håll dom hårt
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-22 23:11:32 följande:
    HjärtaJag håller dom JÄTTE JÄTTE hårt hjärtatHjärta
    låter bra det. har du sett min fina kurva hoppas den håller sig nu hihihi
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-22 23:11:32 följande:
    HjärtaJag håller dom JÄTTE JÄTTE hårt hjärtatHjärta
    hur går det för dig nu då?
  • miapia43
    stort grattis till + smurfette77

har en fråga?

jag var uppe imorse 2 timmar innan tempningen och tog en huvudvärkstablett hade så ont i huvudet. idag sjönk tempen 2 grader kanske beror det på tabletten. vad skriver man i kurvan då?
  • miapia43
    hej alla! jag lever men mitt internet dog i fredags. men jag fortsatte tempa och skrev allt på papper. det blev som vanligt inget denna månad. fast min mens har inte varit som den ska denna månad. vet inte vad man ska skriva. skrev lite mens men ibland var det spottings. hur mycke räknar man som spottings? det är svårt sånt dår.

stort grattis teljebo
  • miapia43
    hej alla! ja då har ,an fått äl igen och bara att vänta och se. hoppas ni mår bra alla. själv så mår jag så illa blev åksjuk på bussen. men det gå¨r väll över.

kul att du fick se hjärtat slå teljebo.

grattis till n i som fått +
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*