• 0fia

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Vi 4 skrev 2011-10-20 09:53:51 följande:
    Fia0, tänker som du och jag, att det är ett par dagar kvar, håll ut.
    Jag försökte hålla modet ute men redan i torsdags fick jag brunfärgad flytning och igår kom mensen med full styrka . Känner mig rätt uppgiven... Hur har det gått för dig?
  • 0fia
    Lövfallet skrev 2011-10-22 18:02:25 följande:
    Havsklippan: Styrkekramar. Hoppas att du snart blir gravid igen... 

Fia: Styrkekramar till dig också! Tyvärr så vet man ju alltför väl vilka känslor som kommer där i samband med mensen... Själv jobbar jag nu i helgen och hoppas att mensen inte kommer, risken för att bryta ihop brukar alltid vara överhängande de första dagarna... Kan nog få en del undrande blickar isåfall!

in the making: Ge inte upp än! Som du och jag skriver så ser ju tempen superfin ut!! Hoppas! 

ego: Själv så är jag lite småsur för att jag inte har tempat hela månaden, skulle kunna göra vad som helst för att veta vilken dag som jag hade ÄL just nu... Ska man börja hoppas eller inte.. Dag 32 och inga menskänningar ännu... 

Ha en fin lördagskväll alla!

Har en riktig deppkväll här hemma. Maken är borta hel helgen så nu tycker jag riktigt synd om mig

Dag 32? Hur långa brukar cyklerna vara? Testat än?
  • 0fia

Är mitt i ältider men nu har jag en fråga....

Jag vaknade vid 04 idag, trodde dottern vaknat. Då var tempen 36,11. Jag somnade om och vaknade vid 06 av att dottern grät på riktigt. tempade då, ngt stressad, och tempen var då 36,35. Vilken temp skulle ni använt?

• 0fia
    Fru höst - Mina symtom kommer oftast ett par dag innan temphöjningen... Har du kollat med äl-test också?

Decembra - konstig kurva. Kan det ha varit en blödning i samband med implantation men att du blödde ut det befruktade ägget? Fast då borde du ju förstås fortfarande blöda. Klurigt.

Yellow 88 - Jag har också VIP och hade det även när vi försökte med ettan. Jag har aldrig haft strul med betalningen.

Vi4 - Börjar närma sig BIM, spännande!

EGO - Tempandet har gått uselt denna vecka. Ettan sover jättedåligt och vaknar abrupt med illvrål. Natten till igår var hon vaken mellan 01 och 06. Både jag och maken är helt slut. Det känns inte heller som det optimala förhållanden för att ett ägg skall få fästa in. Turligt nog är jag ledig idag och har fått sova ikapp lite på förmiddagen men jag är skeptsk till att det blivit ngt denna gång.
  • 0fia
    Decembra skrev 2011-11-11 09:19:38 följande:
    Idag steg tempen 0.2 grader och CB digital visar ej gravid. Är på bim idag, eller iaf bim+1. Med min tur och denna knepiga kurva jag haft, så är det säkert ÄL jag har  nu istället och i sånt fall missade vi den totalt. Det jag satt ut som äl på kurvan, det testet var ju näästan positivt men inte helt... oh well...

Ser ju onekligen lite misstänkt ut... Trist i så fall att ni missade äl

Själv väntar jag på BIM om en vecka. Huh vad tiden går långsamt. Men å andra sidan känner jag absolut ingenting så jag vet inte om det är så mycket att längta efter?!
  • 0fia

Någon som har lust att lägga in mig på BIM 19/11? Det är superkonstigt men min dator hänger sig som vanligt när jag försöker göra Copy, Paste på den sidan. Alla andra sidor fungerar......

• 0fia

Decembra - trist. Deppa lite och kom igen! Brukar du ha så lång cykel? 

• 0fia

Tack! Jag kan inte förstå det. Är bara på äl +10 så jag vågar inte ta ut ngt i förskott men det känns ju onekligen väldigt lovande. Blir alldeles generad när jag tänker på det. Hur skall jag kunna jobba idag?!Skäms

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*