• 0fia

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

SaraK83 - Många kramar till dig. Otroligt jobbigt. Hoppas nu att allt går bra imorgon! Kram igen och lova att rapportera vad som hänt!!!

Hormonstinn - jag har en hemlig låda hemma men mannen är inte så intresserad (eller vågar inte vara intresserad) så den åker mest fram när han är borta en längre period. Kan kännas lite deppigt att han inte är nyfiken....

Du och jag - lite sent svar men jag skulle gå på den tid tiden (lördags alltså).

Ego - Vet inte riktigt vad som hänt med min kropp, stress? Förra månaden hade jag inte ägglossnig förrens cd20 och nu börjar jag närma mig det nu igen. Inget utslag på stickorna än. Tidigare har jag varit som en klocka med äl cd14 el 15. Hur länge skall jag gå såhär? Funderar på att gå till husläkaren och kolla ämnesomsättningshormonet och se om det är normalt. Känner mig grymt deppig. Fasen det blir ju färre försäk också när cyklerna är längre. Känns som om jag bara väntar och väntar på äl och grav. Blä blä blä

• 0fia

Jag blir så trött på min dator..... Jag kan fortfarande inte kopiera i BIM-tråden

Jag har äntligen fått ett rött kryss. Kan någon lägga in mig på BIM 22/8?

• 0fia
    Du och Jag ver2 skrev 2011-10-10 16:01:31 följande:
    Fia, fixar det ikväll när jag hamnar vid datorn! Men jag skriver den 22/10 ist

hehe
  • 0fia

Du och jag - och vad är det som säger att den där kurvan inte är något att ha?!

• 0fia

Fru höst - Håller med om att kurvan ser skum ut. Är testen neg nu? Har du haft någon blödning? Ont? tänker att en ägglossning kan ju kroppen hoppa över men då borde du ju blöda i så fall. Och om det varit en graviditet  så borde ju resterna komma ut om det inte blev något? Har du haft gynkontakt? Kan det vara en graviditet som avstannat men inte kommit ut?

• 0fia

Du och jag - vet inte om gamla klyschan man kan inte säkert veta förrens mensen är här hjälper.

EGO - min temp har också störtdykt idag och jag är bara på äl +5 . Fattar ingeting längre...

• 0fia

Du och jag - grymt ju!!!! Nu tycker jag att man får säga Grattis!!!!!!! Nu håller jag alla tummar och tår för att det håller sig kvar och att du klarar dig fint förbi BIM. Äntligen lite plus

• 0fia
    Du och Jag ver2 skrev 2011-10-19 19:17:42 följande:
    Kramlo - härligt att höra! Bara att ligga i

fia - vilken höjning igår!!!

Jo, det såg fint ut men det sjönk ju idag igen. . Jag har såklart testat och alla test är negativa och jag börjar känna lite mensvärk så jag tror inte så mycket på den här månaden heller. Nu funderar jag på att göra fertilitetsutredning privat. Mest för att kolla att allt är ok....
  • 0fia

Måste tillägga att jag knappt fick sova natten till igår. Så jag hade legat i sängen i typ 3 timmar men sovit ytterst ytligt vilket förstås förmodligen påverkat tempen....

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*