• Saga09

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Seriöst hur troligt är det att man kan se nåt på ett test på ÄL+5? jag undrar om jag ser i syne - det ska inte vara möjligt väl?

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Telgebo: har en bild som jag kan lägga upp lite senare - inte vid datorn nu. Tycker det är konstigt med.. BIM på söndag nämligen

Älskade Saga 090908
  • Saga09
    telgebo skrev 2012-07-30 18:28:58 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-1-289/m61096194.html

Fråga i denna tråd kanske Saga, de kan nog hjälpa dig.
    Tack så mycket.
    Lade upp kortet där.. som sagt så är det ju så förbaskat tidigt så man undrar vad ögonen gör med en egentligen.....
    Älskade Saga 090908
  • Saga09

Godmorgon,

Tempen fortsätter att stiga... det känns riktigt bra för annars brukar den stanna av på samma nivå... ÄL+6 nu och mina dippar före mens brukar börja på ÄL+10... håller tummarna nu att kurvan tänker stanna högt och inte börja störtdyka

Älskade Saga 090908
  • Saga09
    MissBoring skrev 2012-08-01 09:00:20 följande:
    16 idag men jag fick vattnigt sekret redan på dag 10 och lite äl känningar så jag testade och fick utslag men inte fullt, som sen försvann så jag har helt enkelt trott att den skulle utebli Obestämd men så blev inte fallet Glad

Vi har redan tjuvstartat Flört ibland är det skönt att känna att vi har sex bara för att vi vill å inte för att det kanske är äl Solig blir ju lätt lite focuserat annars...
    Åh vad härligt Glad

Vi tjuvstartade med denna månaden till skillnad från andra månader när vi endast haft sex kring äl... nu har det blivit mer än normalt på en månad och jag tror att det är för att mannen inte känner sån press för just äl
    Älskade Saga 090908
  • Saga09
    Cice skrev 2012-08-01 09:17:03 följande:
    Jag håller med dig ... Jag tror att det är precis så som  min " wildcat " känner sig...Solig
    Ja... denna månade sa jag att inga fler äl test och han blev överlycklig.. haha. Jag vet ju på ett ungefär när äl är iallafall men det behöver han ju inte veta och det är ju inte störande moment direkt Flört
    Älskade Saga 090908
  • Saga09

Där sjönk hoppet i takt med tempen  usch så trist. Ska det börja gå nedför redan nu på dag 8? Tjoho..

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Bjornis: tack så mycket. Tittade på din kurva och din temp verkade dippa lika mkt som min gjorde nu... får bara hoppas den går upp igen imorgon då.. Har BIM söndag eller möjligtvis måndag och min temp börjar gå ner 2 dagar före kring äl+10-11 nånting

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Griper efter halmstrån här men detta skulle väl kunna vara en implantationsdip? Under förutsättning att tempen går upp igen tänker jag....

Älskade Saga 090908
  • Saga09

MissBoring: haha oj ja jag är lite trögtänkt på morgonen tydligen... Jag hoppas du har rätt..

Älskade Saga 090908
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*