*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Seriöst hur troligt är det att man kan se nåt på ett test på ÄL+5? jag undrar om jag ser i syne - det ska inte vara möjligt väl?
Seriöst hur troligt är det att man kan se nåt på ett test på ÄL+5? jag undrar om jag ser i syne - det ska inte vara möjligt väl?
Telgebo: har en bild som jag kan lägga upp lite senare - inte vid datorn nu. Tycker det är konstigt med.. BIM på söndag nämligen
Godmorgon,
Tempen fortsätter att stiga... det känns riktigt bra för annars brukar den stanna av på samma nivå... ÄL+6 nu och mina dippar före mens brukar börja på ÄL+10... håller tummarna nu att kurvan tänker stanna högt och inte börja störtdyka
Där sjönk hoppet i takt med tempen usch så trist. Ska det börja gå nedför redan nu på dag 8? Tjoho..
Bjornis: tack så mycket. Tittade på din kurva och din temp verkade dippa lika mkt som min gjorde nu... får bara hoppas den går upp igen imorgon då.. Har BIM söndag eller möjligtvis måndag och min temp börjar gå ner 2 dagar före kring äl+10-11 nånting
Griper efter halmstrån här men detta skulle väl kunna vara en implantationsdip? Under förutsättning att tempen går upp igen tänker jag....
MissBoring: haha oj ja jag är lite trögtänkt på morgonen tydligen... Jag hoppas du har rätt..