*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Hej,
Någon här som kan hjälpa mig att titta på min kurva?
www.fertilityfriend.com/home/3c8c9f
Hade en dipp igår och sen idag steg tempen igen...
Hej,
Någon här som kan hjälpa mig att titta på min kurva?
www.fertilityfriend.com/home/3c8c9f
Hade en dipp igår och sen idag steg tempen igen...
Hej.
Får man hänga på här?
Jag är bara inne på min 2:a månad med temp metoden och är lite fascinerad över hur kroppen verkar funka.. eller inte funka..
Har en dotter som föddes 2009 och nu försöker vi få till ett syskon till henne.
Så har man avslutat 2:a månaden med tempande... ingen lycka denna månaden heller tyvärr. Tyckte jag hade vad jag läste mig till ett sk implantationsdipp på dag 7 men jag fick ingen jätte tempökning efter detta :(
Du och jag: nej jag märkte det.. som sagt rätt ny på det här med tempandet så nu vet jag det :)
Nu var det länge sen jag skrev något här...
Min temp är väldigt låg den här månaden... har försökt titta tillbaka på ex förra månaden för att se om det är nåt tecken men nej jag ser ingenting.. jag tror att ÄL är på ingång till helgen iallafall. Tycker verkligen att det är supersvårt att läsa av tempen och vad man kan förvänta sig av det...
FF säger att min ÄL var 3 dagar efter mitt positiva test.. eller den vet nog inte för jag fick ett sånt helt streck....
Kan någon hjälpa mig och kolla på min kurva?
Vi 4: ja tempen har varit väldigt jämn denna månaden. Fick positivt utslag på ÄL testerna hela den 7/6 samt FM den 8/6. Nu när FF satte min ÄL till 10/6 rubbades hela månaden och den tror att mensdagen kommer ligga 3 dagar senare - den tror jag inte stämmer däremot.. då skulle cykeln denna månad vara mycket längre än vad den annars är..
Sådär... idag gick tempen ner igen och FF tar bort allt vad den tyckt tidigare.. nu kan den inte längre se någon ägglossning denna månaden.. antar att detta även betyder att mensen är på intågande trots att det är 5 dagar tidigare än normalt sett :(
Vi 4 : tack för hjälpen - tror jag har sett det någonstans med. Kanske gör så framöver då det sällan verkar stämma överens med tempen