*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
miapia43 skrev 2011-04-19 10:15:26 följande:
hej alla! hoppas ni mår bra. ja jag har haft det så konstigt började med att på lördag kväll blev jag så illamående kväljde gick och la mig och sonmnade. på söndagen vaknade jag och hade 39.4 i feber bleb galen nu när man för kurvan. sov mest hela dagen mådde illa hela tiden. sen igår var febern borta. men illa måendet kvar tog ett test fårn babyornot som man kan ta tidigt och vi såg ett svagt streck. imorse samma sak tempen vanlig mmår illa svettas så ett jehu. var bara tvungen att ta ett test till och det visade ett svagt streck igen fast bättre än igår. vet inte om dom testen är bra. men hade inga andra. har beställt av testlagret som kommer imorgon eller torsdag. jag la in bilderna för i morse men det r svårt at se. så nu får man vänta snart bim.kram alla från miapia
BejbyBoo skrev 2011-04-19 10:19:55 följande:
Miapia, spännande!!! Hoppas att det blir starkare inom några dagar! Mina tester var ju supersvaga i början men de blev starkare och starkare för varje dag (har hela, galna testserien i galleriet.. ).Vi har varit på VUL nu på morgonen och fått se vår lilla smula. 8 milimeter lång och med ett tickande hjärta (jag såg det inte särskilt tydligt, men läkaren var helt säker)! Och läkaren tyckte att mitt ihärdiga illamående, min trötthet och svullnad var kanonbra tecken på att allt går som det ska.
Hon sa förstås också att det är ingen garanti att det går vägen bara för att det ser bra ut nu, men att det är en väldigt bra grund och att flera avgörande steg i utvecklingen gjorts.
Hon sa förstås också att det är ingen garanti att det går vägen bara för att det ser bra ut nu, men att det är en väldigt bra grund och att flera avgörande steg i utvecklingen gjorts.
MiAmore skrev 2011-04-19 12:51:18 följande:
Ok Jag har nästan 100% säkert äl idag. Fick som sagt pos äl-test idag också (som var snäppet starkare än gårdagens), och jag har jätteont i äggstockarna nu, haft det i ett par timmar nu. Ska försöka förföra maken ikväll, wish me luck
HÄr är problemet åt andra hållet! att gubben aldrig får nog