Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

tidigaste ni vet nån fått plus?

dagar efter äl?

Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • bumbi 84
    Lövet22 skrev 2011-03-29 19:02:31 följande:
    Börjar få spottings, äntligen, det känns faktiskt skönt efter en  sånhär jobbig och märklig cykel. Det ska bli skönt att börja om. Jag menar det, för allt är så konstigt nu.
    jätte tråkigt. men förstår att det måste kännas skönt att slippa gå i ovisshet.
  • bumbi 84
    ceke skrev 2011-03-29 19:39:45 följande:
    Men va fan.. bara för att jag nyss skrev att det kändes så bra har spottingsarna börjat nu. Blääää

Fru Höst: Trist om det är så att mensen är på G för dig och inget litet frö satt sig, men om det nu är så förstår jag att det blir skönt att börja en ny omgång.
    men fy vad tråkigt.
  • bumbi 84
    chiqita skrev 2011-03-29 20:10:58 följande:
    FruHöst: Nejmen... beklagar men samtidigt skönt att du slipper gå ovetandes en längre period.. 

Ceke: Å men.. så tåpeligt.. Kram!

Bumbi: Har sett folk på ÄL+8 tror jag på FFs galleri.. 
    ok
  • bumbi 84

hej hej haft data problem sista veckan så har bara gått att kommentera ibland och nu sista dagarna har det bara stått att sidorna är ogiltiga. men just nu verkar det funka så passar på

Miapia: beklagar verkligen , jätte tråkigt.

Ceke: hoppas att dina spottings bara beror på vana från kroppen.
    jadu den dippen var rejäl Bim i morgon så vi får se vad det blir

irika82: jag brukar kolla mina när jag har tid och lust så det blir olika.

tempen är fortfarande hög men negativt test härrom dagen så känner mig inte särskilt hoppfull. men jag känner ingen stress än

• bumbi 84
    Bjornis skrev 2011-04-03 16:26:26 följande:
    Bumbi: Är det dags för bebisproduktion igen?

Miapia: Blä... Va trist.

Ceke och Telgebo: Jag tempade rätt länge efter plusset jag också. Men när jag tempade med MA:t så tempade jag fram till dagen för skrapning och det visade inte nån gång att nåt var snett och nu med Sixten var kurvan lite lägre i temp och lite hoppigare så jag slutade 2-3 veckor efter plus och det gick ju fint.

Ego:Jag har inte fått tillbaka mensen än, ammar ju fortf så har inte börjat tempa. Känns inte som nån idé. Vi kommer ant börja verkstaden i sommar eftersom det tog sån tid med Sixten. Men är verkligen rädd för att ha två småttingar. Därav att jag denna gången vill ha barn till sommarlovet då maken är ledig!

Va härligt att det är sån aktivitet i tråden! Hoppas det håller i sig tills jag ska börja tempa igen. Nog för att jag hoppas att alla NI här inne fått plus då men några nya kan ju ha hoppat på. Hehe.
    *vink vink*

Ja nu kör vi igen får inte nog av barn
  • bumbi 84
    MiAmore skrev 2011-04-04 10:29:01 följande:
    Jag har varit härifrån nu i ett par dagar, har jobbat och inte orkat så mycket mer än så. Har varit väldigt trött dem senaste dagarna, typ sedan jag kom hem från internatet med jobb. Önskar att jag kunde säga att det var pga graviditet, men efter tre negativa gravtester och tempen fortfarande är låg kan jag nog tyvärr bara anta att tröttheten beror på förkylning och detta skiftande väder. Mensen har inte kommit ännu, riktigt drygt är det, för att jag har känt mig riktigt ordentligt mensig till och från sedan i lördags.

Men nu är det nya tag som gäller! Ska göra ett nytt försök med Glandin denna månaden. Tog mina 2 första tabletter idag även om mensen inte satt igång ännu. Ska ta 2 om dagen fram tills jag får pos äl-test, då ska jag dra ner det till 1 om dagen fram till bim. Ska även köra med äl-tester. Har inte beställt hem några ännu dock, ska inte göra det förens mensen de fakto är här. Ska försöka hålla mig ifrån tempningen helt denna månaden. Blir mest stressad av det. Jag har av någon anledning kommit av mig med viktväktarna den sista veckan, men nu är det nya tag med detta också! Motionen har jag väl heller inte varit så duktig med den sista veckan. Även detta är det stor skärpning med from nu! Börjar med 45 min rask promenad i em och 1h zumba fitness ikväll. Tar det sig denna gången blir det ett januari barn igen. Och Milo visade sig ju bli ett riktigt bra barn, så det måste ju innebära att januari är en bra månad.. Eller hur?
    ja januari barn är toppen
  • bumbi 84

bim idag och ingen mens än. inte testat nått mer heller tempen fortfarande hög.

• bumbi 84
    Bjornis skrev 2011-04-04 14:45:26 följande:
    Hehe, tokiga du. Va härligt att sätta igång igen. Är lite sugen jag med fast det kommer ju ut en sån där sak som sitter fast i tuttarna hela tiden och som får öroninflammation och gråter och så...
    Håller tummarna för dig iaf!
    ja jag kan inte få nog

Tack! går allt bra?
    EEJ skrev 2011-04-04 16:32:12 följande:
    Spännande.... När ska du testa?

Jag gjorde ett test idag, CB, på 11 DPO och fick ett solklart minus...*suck och dubbelsuck*

Så nu testar jag inge mer och väntar på mensen som ska komma på onsdag eller fredag.
    Tog ett i morse negativt.
    Dag och natt skrev 2011-04-05 06:40:39 följande:
    Har sett att min temp har börjat dala sen några dagar tillbaka, och idag kom mensen. Blä för den!
    Tråkigt!
    chiqita skrev 2011-04-05 07:40:24 följande:
    Här har jag haft ömsom ÄL-känningar, mensmolningar sedan några dagar, tempen fortsätter att variera mellan 36,6-36.8, tappen ligger högt upp men känns liksom inbäddad eller vad jag ska säga.. Igår kväll såg jag extra tydliga men tunna blodådror på brösten...
    Tror ju att det är kört men så skumt kroppen beter sig.. Den är å andra sidan alltid skum men detta var något nytt så jag undrar ju vad den håller på med..
    Knepigt.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*