*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Nej men åh, Smurfette har ju plussat idag, ett stort hurra!!! Det behövde vi i den här tråden, stort grattis!
Nej men åh, Smurfette har ju plussat idag, ett stort hurra!!! Det behövde vi i den här tråden, stort grattis!
Och stort grattis till dig Annjan!
MiaPia, vad tråkigt att din fina kurva inte gav resultat! *kram*
Flake, så trist att det inte blev något, men fint att du kan ha en sådan inställning och känna att du/ni får börja lite på nytt. Låter klokt och I wish You luck!
MiAmore, Kul, och när det är så spännande tycker ju en kurvnörd som jag att det förstås är lite synd att du inte har tempar för hela månaden
Bubblamaj, vilken höjning idag
Ceke, det ser ju fortfarande jättefint ut
FruHöst, det låter urkonstigt. Har du använt morgonurin och inte druckit massa innan? (säkert helt onödig fråga men iaf )
Trassel, annan tid idag? Om äl var i söndags/måndags har ni iaf fått in en bra chans
MiA: Jag håller tummarna! Vi4: ja, två bra försök är ju tillräckligt för att hålla uppe hoppet!
Oo, jag tror jag tar lite av den där nysningen också! Känns som att det är troligare att bli gravid av den än den vanliga vägen...
Här kom mensen ikväll och vi börjar på ny kula. Nr 9.
Fru Höst, som den tempslav jag är vore det jätteintressant att se din temp i morgon. Är den hög tror jag definitivt du är gravid!