*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Brukar bara ta morgontemp...
Brukar bara ta morgontemp...
Det är omöjligt att säga hur känsligt det är för en viss person, vissa gör tiden jätteskillnad för och för andra inte. Gör en notering så du kan jämföra senare. Det tar några kurvor innan man lär känna sig själv.
Dessvärre börjar man visst om på noll efter grav och amning. Jag fattar inte vad som sker med mig. Skitlåg temp? Vad som enligt alla tecken borde vara post ÄL *förvirrad*
Önskar hon hade skrivit vid vilken tid besöket skulle vara
Grattis iaf
Hmmm, börjar mer och mer grunna på om amningen inte är min tempfiende. Idag så hade jag sovit i vardagsrummet under natten för att få sova själv en enstaka gång. Tog tempen och hade runt 36.7 vid två mätningar. Sedan kom lilla fröken och tog tag om tutten och när jag då tempade så var det helt plötsligt 36.4 någonting som gällde
Hand? ska vara "hans bidrag" låter ju puckat nu
Typ - varför tar det sig inte när han ger mig handjobb hela tiden (Avd, varför försöker ni inte ha vanligt samliv istället med *hmm hmm* i 'hmm hmm hum* osv . Typ 14 år och undrar om jag kan ha blivit gravid för jag satt ner och pinkade på en offentlig toalett. Tänk om ngn hade masturberat där innan och en spermie kröp in
Glad att mitt lidande kunde komma till nytta (Var extremt irriterande när det inträffade , termometerlös precis samma dag som det kom positivt ÄL-utslag och det verkligen skulle komma den roliga tempbiten ). Jag kan säga att jag var så förbannad .