• 0fia

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

SandraMaria - GRATTISSSSSs!!!!

Du och jag - va, två av varje, det är ju ingentinga

• 0fia

EGO - har fått världens svagaste plus.... Vågar inte hoppas än.....

• 0fia

Mitt test är inte ens lite i närheten av att vara så där tydigt Drömmer. Nu hoppas jag att dagarna springer iväg så att jag vet hur det egentligen står till därinne...

• 0fia
    SaraK83 skrev 2011-09-13 11:48:42 följande:
    Är det någon som vet hur man kan ändra tiden som man tempar?? Hittar det verkligen inte någonstans. Jag har lite annorlunda schema nu så går upp lite senare, är ju så trist med alla vita pluppar..

Klicka på set default bredvid tiden. Där kan du ändra tiden....
  • 0fia

Du och jag - Jag har nog också väldigt väldtränade ögon för jag ser ngt!

Slänger upp min test också. Det första från igår em och det andra från idag...

• 0fia
    SaraK83 skrev 2011-09-13 13:10:25 följande:
    fia0: på det översta ser jag något men inte på det understa. Men det översta var väl från idag?

Ingen annan som vet hur man ändrar den ursprungliga wake up tiden??

Nope tyvärr tvärtom vilket gör att jag tvivlar. Fick såhär en gång förra månden. Svagt pos på kvällen och sedan neg på morgonen efter.
  • 0fia

Du och jag - jo ha testat men känner mig grym deppig igen. Neg både igår och idag, inte en tillstymmelste till ett litet streck någongstans. Hade verkligen en bra känsla i magen och när jag fick det försa svaga positiva testet var jag helt övertygad om att jag var gravid. Funderar på att t en paus i allt, dvs familjeliv och gravtestande. Men äl-testa måste jag ju fortsätta med förstås . Kommer förmodligen inte klara att ta paus men iallafall...

• 0fia
    Vi 4 skrev 2011-09-16 11:34:31 följande:
    ego, blä idag gick min temp ner rejält på dpo 10, så brukar det aldrig vara, hoppas nu verkligen att det inte betyder att jag ska få en sån kort cykel som förra gången nu igen
    I bästa fall är det väl en inplantationsdipp och då är det ju jättebra . Blir spännande att se om det stiger imorgon igen.
  • 0fia

Vi 4 - jag "pausar" ett par dagar. Är på landet och har lämnat test och termometer hemma. Ganska skönt faktiskt. Jag behövde nog en paus. Det tidigaste jag kan testa igen är imorgon kväll då jag är hemma igen. Jag känner mig inte alls gravid men har ännu ingen mensvärk så jag hoppas väl lite trots allt...

• 0fia

Hej på er! Nu kanske jag orkar mig tillbaka hit. Hade en sån superbra känsla förra månaden och bakslaget blev desto större. Dessutom åkte jag på halsfluss vilket förklarar den "fina" tempstegringen. Jag fyllde aldrig i det men som mest hade jag runt 40 graders feber och var helt däckad. Är mest glad över att jag blev sjuk mellan bim och äl. Var som sagt superknäckt men hoppas nu på att lusten skall komma tillbaka.

Fler av er har skrivit om att man borde ha vanligt sex också och inte bara bebissex. Har ni några bra tips hur man skall kunna känna spontan lust? När ettan varr typ 3-4 mån var jag jättesugen men inte min man. Det senaste året har det knappt blivit något alls och nu är det mest runt äl och mest för att få till ett syskon. Båda två har mycket på jobbet och det blir ju lite sömn då ettan vaknar sisådär senast kl 06 varje morgon. Hur skall man orka?????

Lövfallet - spännande med IVF! Du måste berätta allt sen!!!

Bengalen - Om du haft besvär tidigare så borde de fixa det åt dig tyker jag!

SaraK - Kurvan ser fin ut men hur är det med lla spottings? Har du testat än?

Du och jag - Har ni fått till det något? jag har kommit fram till att vi måste försöka lite mer regelbundet och inte bara försöka pricka in äl. Tänk om ff och stickorna visar fel? Eller är lite otydliga? Jag har fått streckade kryss och så och då känner man sig ju inte riktigt sker på när äl egentligen var..... Det jag försöker få fram är MYS PÅ

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*