• 0fia

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

miapia43 skrev 2011-08-11 18:32:39 följande:
    hej alla så kom då tant röd idag igen. fick lite spottings igår och idag lite mer. men inte mycke. konstigt nog steg tempen idag också. men den sjunker väll imorgon.

ha en trevlig kväll kram miapia43 

trist
  • 0fia
    EEJ skrev 2011-08-11 21:14:02 följande:
    Ja nu har jag avslöjat en hemsk hemlighet för människor jag inte känner, men på något sätt så känns det bättre när man fått sätta ord på det.

Tack för att jag fick låna era öron.

Och vi lyssnar så gärna... Måste kännas visset och ibland lättar det när man skriver av sig lite. Kram på dig!
  • 0fia

Måste fråga en grej... i min statistikrad står det alltid att jag skall test 1 dag efter beräknad mens. Är det samma för er?

• 0fia

En grej till. När jag tittar på gamla kurvor har mensen alltid kommit 1 dag efter vad som visas i statistikdagen. Vilken dag skall jag då räkna som BIM? Den som visas i statistiken eller dagen efter?

• 0fia
    SaraK83 skrev 2011-08-13 10:36:30 följande:
    Fia0: ser bra ut!
    Tycker du? Jag har typ gett upp hoppet. Testade svagt pos på äl+7 men sedan dess har det vara bara varit neg. Känner mig lite deppig men nu kanske hoppet kvarstår lite
  • 0fia
    SaraK83 skrev 2011-08-14 13:35:36 följande:
    Fia0: hur går det? Känningar på tanten? Ser ju fortfarande bra ut, om det var en imp. dipp på dpo 11 kan det ju förklara neg. på testerna. Håller tummarna .

Går inge bra alls Testade neg precis och har haft mensvärk idag så jag inväntar tanten imorgon. Känner mig grymt besviken....
  • 0fia

Vi 4 - trist med äl men jag håller med Du och  jag, det ser inte ut som att det är kört ju!!!

Nattfrost - om man  har besvär med svamp tror jag att man kan äta antimykotikum (svampmedel) i lågdos under längre tid för att få enträgen svamp att försvinna förgott (det låter som om det är samma grej som aldrig riktigt försvinner....

• 0fia

Nattfrost - skönt att de kollar upp dig! Och angående tempningen.... Man borde nog sluta men det r liksom en drog

Själv är jag alldeles konfunderad... Trodde jag hade BIM idag. Är på Äl +15, förutom att FF räknade om min BIM tills om tre dagar. Om de har rätt stämmer inte OPK och sekret. Inget plus och ingen mens i sikte så jag antar att de har rätt men då har vi prickat helt fel! Vi gick helt enkelt på ägglossningsstickorna. Kände mig deppig igår men än mer deppig idag. Har FF rätt så är det ju ännu längre tills nästa försök.

• 0fia

typ två min efter inlägget kom tanten... Deppigt värre här just nu...

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*