MiAmore skrev 2010-12-26 11:37:19 följande:
Ja jag fortsätter "hoppa på guben" några dagar till
Jag har ätigt apiforce också denna månaden, så jag vet inte om det är tack vare glandinet eller apiforcen som jag fått kortare cykel denna månaden. Tror snarare att det är tack vare apiforcen, för att den ska ha den egenskapen sägs det, men har inte hört att glandinet ska göra det
härligt o höra. Det är säkert så att äl tiden är nu, och att äl troligtvis kommit igår/idag, då den e neg nu.. tror min ff visade äl dagen efter stegringen.. HMM, nu blev ja osäker.. men min chart markera ju ut äl, vet inte om de va precis när höjningen skedde eller dagen innan de röda strecket då höjningen skett. Måste kika =)
Men ja tror definitivt äl varit/är! =)) Så du brode va garderad.
Jag sexa såhär nu sist.
lör,tis ons
Stegring har jag hafr 2 dar förut, men hade så få tester nu så ja gjorde äl-test varannan dag, SÅ mest troligt hade jag äl pos TIS ONS... men jag testade NEG MÅN, sexa tis som säkerhet då vi ej hade äl test för tis.
Sexa ONS och ältesta då också med pos utslag.. så tror jag äl testet blev NEG torsdag.
Så sex 2 dagar i rad kring troligen 2 dagars stegring =)
Sexet från lördagen räckte nog inte till äl som skedde ca 4-5 dagar senare?? eller så va dem dominanta spermierna från tis&onsdagen =)
men de blev bebis iaf.. å nu är de 5 dagar tills Nyårs Bebis är beräknad =)